sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: 100 yıllık geyik.... Biz de yapalım mı? Bunun geri kafalılıkla ilgisi yok Özgür. Bu senin içinde böyle cereyan ediyorsa sen busundur. Eğer başka türlü olmak istiyorsan, bundan rahatsızsan onu bilemem. Bu benim içimdeki her neyse ben bununla... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Haber Ajansı (FFHA) Kapatırlarsa büyük bomba olur. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: öneriniz varmı? Bu platformda korsan program paylaşımı, dağıtımı, linki yasak, ne sordun ne duyduk. |
Forumda Adobe Premiere |
17 yıl önce |
|
Re: Gerçekten Fazlası Değil O zaman istediğin şey olmuş gerçekten. Tercihinde başarılı olmuşsun. |
Forumda Kurmaca |
17 yıl önce |
|
Re: Telekom kapatsa da biz girmesinin yolunu buluruz Madem geyik aldı başını yürüdü o zaman bu başlıktaki cümle doğru mudur yanlış mıdır imla ve anlam açısından. "Biz girmesinin bir yolunu buluruz" ya da "Biz girmenin bir yolunu buluruz", bana mordevrim... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Film Maliyeti Üzerine Tartışma Bölümü Evet, bunları düşünmesi gereken kişi yapımcı. Yapımcıyı hikayenize inandırırsanız sizi alakadar etmez kim kaç para alır. Ben bir anlaşma yaptım, film yayınlanırsa gelirden şu kadar pay alır diye bir i... |
17 yıl önce | |
|
Re: Dvdde olan bir filmi Direkharici tasiciya gecirmek Ama flaşdiskin içinde çalışacak diyor. Bir dvd oynatıcıya falan mı takacaksın flaşdiski. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Gerçekten Fazlası Değil Çok başarılı gerçekten. Sadece bazı yerlerde sesin tamamen kesilmesi tuhaf geldi. Ekran karardığında diyalogların bazen devam etmesi böyle bir etki yarattı bende herhalde. Hiç kesilmeseydi o gürültüle... |
Forumda Kurmaca |
17 yıl önce |
|
Re: Telekom kapatsa da biz girmesinin yolunu buluruz Yahu sen dünkü şakadan sonra dünyaya farklı bakmaya başladın Görkem 😀 😀 Böyle bir olayları ciddiye alma, efenime söyliyim böyle bir kronik septisizm (ulan ciddi mi şaka mı babında) 🙂 . Yahu ben senin ... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Telekom kapatsa da biz girmesinin yolunu buluruz Görkem "Aktif" bayan ne abi 😯 ne haltlar yiyosunuz burda ne dolaplar dönüyo. 😀 Koğuşa çevirdiniz iyice alo. Ayrıca ben hermafrodit falan olma fikrine sıcak bakmıyorum, o çözmez bizim problemimizi. Bö... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Yahu biz de üç onluk olduk ama takılıyoruz hala, mezara mı girelim di mi ama. Hoşgeldin bu arada, imla da gözlerimi yaşarttı, genelde ilk mesajlar "slm, kmra alıcamda ,hangisn almk lazm" türevi oluyor... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Telekom kapatsa da biz girmesinin yolunu buluruz Hop, o burdan geldi bu öte taraftan geldi, noluyo yahu 🙂 Neticede "Elhamdülillah maymunuz" hadi bakim, makara yapıyoruz burada. Çok Darwin istiyorsanız ekşisözlüğe yazar olun arkadaşım. Eğleniyoruz... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Telekom kapatsa da biz girmesinin yolunu buluruz Oğlum insanı hayvanı karıştırma işte, Harun Yahya'nın adamları alıp götürecekler seni bir gün. Bu siye gibi kapatırlar seni de vallahi bak, demedi deme. Hem siz insanlar nereden geldiniz bilmiyorum am... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Telekom kapatsa da biz girmesinin yolunu buluruz Hehe, iki tane de benden gelsin. Çok feci yendi yanlız ben bu kadarını beklemiyordum. Olay şöyle gelişti. Sabah 9 civarı bir saat. sickman: moruk şaka yapalım mı 😀 beetlejuice: ekşiyi ters çevirmişl... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Telekom kapatsa da biz girmesinin yolunu buluruz Bir yol bulunacak artık. İyi ya da kötü site devam edecektir ama yazanlar için ne gibi bir süreç başlayacak bilmiyoruz şimdilik. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |