sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Montaj Müzikleri Hehe, emrediyorum o zaman. Vericem isimleri kullanırsın artık bu kadar kip'ten sonra. 😀 |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: Montaj Müzikleri Bu son cümleden bir şey anladıysam arap olayım. Fazla alınganlık yapıyorsun. İlk sorduğum soru sana değil isimleri veren arkadaşaydı zaten kısmen. O isimlerin telifini almak kolay değildir çünkü öyle... |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: Telekom kapatsa da biz girmesinin yolunu buluruz Yakında tamamı kapanır, inşallah yedeği vardır sitenin. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: temizleme kasetii??? Sorununu Türkçe anlatmayı deneseydin daha iyi olurdu arkadaşım. Ben hiç bir şey anlamadım yazdıklarından. |
Forumda Kamerayı Bulmak |
17 yıl önce |
|
Re: Montaj Müzikleri Güzel müzik yapan bir dolu adam var, bilinmemeleri onların suçu değil tabi. Anadolu müziğini Anadolu'lulardan başka kim yapar ki zaten? Daha doğrusu bizden daha iyi kim yapabilir? |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: Montaj Müzikleri O zaman yerli müzikler kullan, bizimkilerin cebi dolsun biraz. |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de söyleyeceklerim var ! Valla baco, ben ülkeyi terkettiğini düşünmeye başlamıştım artık. 😀 |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: FF Magazin Forever FF bu hafta kapılarını kısmetse açıyormuşmuş diye duydum...içerik güncelleme için gönüllü Türkçesine ve entellektüelitesine güvenen haber, makale vs. editörleri aranıyormuşmuş. Açılışa Angelina Jolie ... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Duvara kanlı yazı yazdırma efekti Hepa arkadaş bekliyor, ama üşenmesin diyor. Özel görüşelim falan diyor yani. Üşenme sen de. |
Forumda After Effects |
17 yıl önce |
|
Re: Montaj Müzikleri Nasıl bir belgesel bu, bunların telifi falan yok mu? |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: Slumdog Millionaire Enteresan. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: LOST... Saylon bu saylon atın bunu burdan. Şşşerrefsiz saylon. |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: bukalemun yönetmen Sözlüğün havası kaçmış zaten, buraya takıl sen. 🙂 |
Forumda Makaleler |
17 yıl önce |
|
Re: bukalemun yönetmen Güzel yazı, yanlız sözlükte tek "s" ile, burada niye çift "s" ile? |
Forumda Makaleler |
17 yıl önce |
|
Re: Dünya dışı varlıklar ve Evren'da başka yaşam var mı sorusu Dünya'dan taşınılmaya falan başlanılsa ilk başvuracaklardan biriyim. Keşke buna %30 benzeyen bir gezegen bulunsa da gitsek. Uzaylı falan geleceği yok çünkü. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |