sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Edius ve After'ı Kasmadan Çalıştıracak Donanım ? Mac Osx kuracaksan Asus anakarttan vazgeçmen gerekiyor sanırım. Gigabyte daha kararlı Osx için. |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Dublaj İle İlgili Bütün Sorular Evet doğal göstermek zordur altını mutlaka ortam sesleriyle desteklemen gerekir. Mix işinin incelikleri ile ilgili bir şey söyleyemem açıkçası, elindeki materyallerle bol deneme yaparak kayıda girmeni... |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: FF Magazin Forever Olm kezzap cidden değiştir mp3 paylaşım forumu kıdemli üyesi gibi oldun yaaa. 😀 😀 |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Dublaj Bilgisayar kasasının gürültüsünü mümkün olduğunca izole edin. Seslendirme yapanlar da mikrofona çok yakından konuşmasınlar. Aynı konuşma mesafesini hep korursan sonuç daha iyi olur. |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: 100 yıllık geyik.... Biz de yapalım mı? Baktığım yer yanlış değil. Soru diyor ki "sevgiliniz böyle bir şey yapsa ne dersiniz", yani burada oyuncu olan zaten sevgili konumundaki kişi. Profesyonel oyuncu olan ya da olmayan herkes bir şeyler i... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: kısa film altına müzik Sen o açıklamayı anladıysan bende bir tuhaflık var bu gece demektir. Bana da sen anlat ne demek istediğini arkadaşın. |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: 100 yıllık geyik.... Biz de yapalım mı? İzin verme hakkı kendiliğinden çıkıyor. Nereden çıktığı çok açık değil mi sizce. İki kişi bir araya geldiği andan itibaren otomatikman doğuyor her iki taraf için. Bahsedilen "izin" yapılacak bir şey i... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: kısa film altına müzik Ben sesi de kasete kaydediyo diye şey etmiştim bu bölüme. Hani Dialog falan Ney? |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: Program Önerileri (kurgu,montaj,efekt vs. harici) Ben Safari'yi MacOs da kullanıyorum, çok sade ve hızlı. Dil problemi de yok bende, mac'e özgü değilse çözülebilir bir şeydir muhtemelen. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Görüntü yönetmeni ve yönetmen ayırımı? Bu başlığın moderatörü yok henüz, yazın buraya Özgür ayarlayınca taşınır. |
Forumda Görüntü Yönetimi |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de söyleyeceklerim var ! Biraz önce izlediğim bir film. Yönetmeni de Tony Scott. Burada kısa filmlerini yayınlayan amatör-yarı amatör bir sürü adamın belki de yapmayacağı bir hatayı yapıyor. Burada olsa bu hata, Eylem başta h... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: SPOILER Biz kim? Bende "kapalı içerik: göster" çıkıyor. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: SPOILER Orada kapalı içerik yerine "spoiler" ya da "katil uşak" gibi bir şey yazsa daha güzel olur. Değişiyor mu o. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: 100 yıllık geyik.... Biz de yapalım mı? Adriana işin içine girecek oldu mu ne asfaltlar dökülür, ne otobanlar yapılır ohoooo. 😀 Özgür, önemli olan düşüncelerin değişmesi değil. Olduğun durumdan memnun olmak üstadım. Ben memnunum halimden. İ... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Telekom kapatsa da biz girmenin yolunu buluruz Vay sen bu baco'ya bak yahu, bundan sonra gelecek her kız üyenin geleceğiyle oynamış adam. 😀 |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |