Görkem
Eklenen Forum Cevapları
|
Film Çeken/Çekmeyi Düşünen Herkese Birkaç Soru Beni bu soruları sormaya yönelten birçok şey var, eğer isterseniz konuşuruz ama şimdilik sözü uzatmamak için direk sadede geliyorum: Yönetmenler ve yönetmen adayları: 1- Çekmek istediğiniz isteyeceğin... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
17 yıl önce |
|
Neden Bazı Türlerden Daha Fazla Başyapıt Çıkıyor? Suç filmleri ve polisiye alttürü başyapıt kaynıyor resmen. Son 20 yılda belki 10 tane başyapıt çıkardı bu kol. Goodfellas, Ucuz Roman, Se7en, Kuzuların Sessizliği, Fargo, Lebowski, The Heat, Angel Hea... |
17 yıl önce | |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film One happened night kendi kategorisinde baş yapıttır. Günümüzde hala kullanılan tüm romantik komedi tekniklerinin tamamını ilk kez bu filmde uygulamışlardır. Baco, esas mesele antikacılık değil benim b... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film En başta şahsen ben romantik komedi denen türü, kendi içinde fazla katı, fazla zorlama, fazla yapay bulurum. Ki buna birçok kişi hak verecektir ki romantik komediler zaten birer masaldır. Tiplerinin s... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Frank Capra'dan Bir Gecede Oldu'yu izledim. Hoş bir film, sevimli. Ama bahsedildiği gibi de bir başyapıt sayılmaz bence. 6,5/10 |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Senaryonun değerlendirilmesi Özgür Bakar'la özelden konuşsana abi. Sorduğun tüm soruların cevabı onda. Evet, aynen. |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var Günümüz gençlerine tavsiyem, her konuda biraz birşeyler bilmeleri, bir konuda ise herşeyi bilmeleridir 😀 Bu mertebeye ulaşmak çok çok güç birşey. Becerebileni tebrik ederim. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var Gerçekten neyi okumak istediğimizi, neye ihtiyacımız olduğunu düşünmeli, alacağımız bilgileri eleyerek almalıyız, bu kesinlikle doğrudur. Senin dumun da bu olmuş Eyüp. Çok fazla bilgi var çevremizde v... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Fearless/Peter Weir. Ustanın az bilinen filmlerinden sayılabilir ama en iyi filmlerinden biri olduğu kesindir. Bir uçak kazası sonrası hayatta kalan, bu travmadan sonra korkularını, çevresi ile olan ilişkilerini ve aslınd... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Metin Erksan'dan Susuz Yaz'ı izledim. Uzun yıllar önce izlemiştim, çok iyi diye hatırlıyordum zaten.Ve ne yazık ki kısmi bir hayalkırıklığı içerisindeyim. Duyumlarım hep filmin bir başyapıt olduğu yön... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Frost/Nixon Filmi yakın zamanda tekrar izledim ve ilk mesajdaki fikirlerimi aynen tekrarlıyorum. Bu filmin en büyük talihsizliği Ron Howard gibi bir yönetmenin elinde beden bulmuş olması. Çünkü Howard açık ve net... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: İkiyüzlüra Merakla bekliyorum. |
Forumda Duyurular |
17 yıl önce |
|
Re: Hassas mesele: İdam ve Şiddete Karşı Şiddet Off ya of.... 🙁Şu anda da eşimle ensest ilişkilerle ilgili duyduğumuz bir iki haberi konuşuyorduk.Şu, kendi kızını 20 küsür yıl evin bodrumuna kapatıp ondan 7 çocuk yapan herif geldi aklımıza. Bu adam... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Kronolojik Türk Sinema Tarihi Henüz ayrıntılı inceleyemedim ama şimdiden teşekkürler. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: (Siz de bir ucundan tutun) Film türleri şeması.... Mesela Korku filmlerinde hayalet, vampir, kurtadam kategori olmuş da bizim cinlerimiz bizim perilerimiz bizim büyülerimiz neden kategori olamamış. Bu gayet mantıklı bir soru ama yine de gayet basit b... |
17 yıl önce |