Görkem
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Neredeyse ezberlediğim Natural Born Killers'ın yönetmen kurgusunu izledim. Aralarında 4 dakika var. İzlemeyenler bulaşmasın, izleyenler yönetmen kurgusunu illa izlemek istemeyeceklerse buyursunlar. 4 ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Hoşgeldin. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Neden Bazı Türlerden Daha Fazla Başyapıt Çıkıyor? Eyvallah Dude, itirazım yok. Sağol kaydıraklıyılan |
17 yıl önce | |
|
Re: Neden Bazı Türlerden Daha Fazla Başyapıt Çıkıyor? Aramızda saygı falan derdi hiç olmadı, olmazda zaten. Bunu geçelim hemen. Senin genel tarzını da bilirim. Kızgın halini de. 🙂 Onu da geçtim. 🙂 Yazdıklarını okumuştum, okumadan yorum yapmam tabii ki, a... |
17 yıl önce | |
|
Re: Neden Bazı Türlerden Daha Fazla Başyapıt Çıkıyor? Abi sinema değil de, diziler gerçekten uçtu. Bir How I met your Mother ya da Scrubs izliyorum da, resmen öte işler yani... O olabilir, hiç dizi izlemiyorum çünkü gerçekten. Gülmek istiyorsan dizilere ... |
17 yıl önce | |
|
Re: Neden Bazı Türlerden Daha Fazla Başyapıt Çıkıyor? Valla ben hiç de öyle düşünmüyorum Dude. İstersen izlediklerin varsa örnek ver, istersen ödül vs. sisteminden gir olaya, istersen varsa yakın zamanda kültleşmiş komedi korku söyle, bilelim. Kısmen ko... |
17 yıl önce | |
|
Re: Neden Bazı Türlerden Daha Fazla Başyapıt Çıkıyor? Bir de şöyle bir konu var: bazı türler grift ve zengin hikayelere, güçlü görselliğe zemin hazırlayan yapıdalar sanki.Ama böyle düşününce de korku türünden iyi filmler beklemek gerekiyor gibi geliyor b... |
17 yıl önce | |
|
Re: Forumda Renkli Yazı Kullanılsın mı? ali.ünal, ben söylediklerine katılmıyorum. Hırsız yaratmak için sahip yaratın ya da suç yaratmak için yasa koyun fikirleri, çok hoş, keyifli ve cezbedici cümleler, bu kesin. Peki bende şunu sormak ist... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film AAAaaa ama Görkem, Sideways'le ilgili bi torba konuşup içinde şarap kelimesi geçirmemek? tcik tcıık.. 🙂 Evet, bu doğru aslında. Şarap... Film belki de sırf şarap üzerinedir. Yıllanacak film Sideways..... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Forumda Renkli Yazı Kullanılsın mı? Hayır.Kesinlikle hayır.Lütfen hayır.Ağlarım bak hayır!Çemkiririm hayır!Yalvarırım hayır!Oturup Joe Black'in incelemesini yazarım, uykusuzluk sorununuz kalmaz hayır!Kalkıp Battlefield Earth'ün incelems... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Daha önce izlemiştim ama yenilemek istiyordum. Sideways'i izledim. Ve artık daha da eminim ki Alexander Payne, mutlaka özleyeceğim nadir birkaç isimden biri. Sideways baştan sona çok sevimli, çok özen... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Kirli çürük ve adiyi sadece komediye örnek olarak almıştım ben. Romantik komedi ile ilgisi yok kesinlikle. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Mizah / Fıkra / Espri Çok iyiymiş ya. 🙂 |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Kirli, Çürük ve Adi bir istisnadır. 🙂 |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Forumda Sizi En Çok Güldüren / Eğlendiren Başlıklar-Mesajlar 100 yıllık geyiği yaptığımız başlıktaki Özgür'ün kameraman kankasının lafını asla unutamayacağım. Sevgilinin/eşinin filmde sevişmesine izin verirmiydin? Cevap:"O kadar da sanatçı değiliz ulan!" |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |