Görkem
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Groundhog Day/Bugün Aslında Dündü. Gerçekten komik, keyif verici bir film. Bill Murray ve senaryo harika. Sadece filmin sonlarına doğru karakterin geçirdiği değişim pek inandırıcı ve tatmin edici deği... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: (Siz de bir ucundan tutun) Film türleri şeması.... Cinsel içerikli filmlerin adı geçiyor zaten. Aslında bu filmler de ayrıca irdelenebilir. Sadece cinsel dürtüleri uyarıcı özellikte olanlar porno diye anılır, biter tabii ki. 🙂 Ama cinsel içeriğe sahip... |
17 yıl önce | |
|
Re: (Siz de bir ucundan tutun) Film türleri şeması.... Kategorizasyon, sınıflama tüm bilim ve sanat dallarında var olan, üzerine ayrıca çalışılan bir uzmanlıktır. Herhangi bir konuyu incelemenin, tarihini araştırmanın bir yoludur arkadaşlar. Akademik eğit... |
17 yıl önce | |
|
Re: Mizah / Fıkra / Espri Mod arkadaşlar, bunlar paşa paşa film klişeleri, bunları ayrı bir başlığa taşımak gerekmez mi? 31. Özel durumlar hariç filmdeki hemen her tip üç lokma yemekle doyarlar. Hep yarım ağızla yerler yemekl... |
17 yıl önce | |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Watchmen.... İzledim sonunda ve karmaşık duygular içerisindeyim. Kötü bir film değil, üzerine çalışıldığı belli. Görsel olarak yine Snyder iyi iş çıkarmış, ona da şüphe yok. Ama senaryoda yine tatmin ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Konu Dışı Sorular Hmm.... Hemen kontrol ettim, evet haklısınız. Süreler farklı hep.Sağolunuz. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Konu Dışı Sorular Ya arkadaşlar, belki bilen ya da bir bakışta anlayabilecek olan vardır diye sorayım dedim.Nereye soracağımı da bilemedim, fazla yer kaplamasın, buraya attım: 1950'lerde falan oskarlarda "Best Short Su... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Masaüstünüz 🙂Bu masaüstü dairedeki pc'm değil. Evdeki. Gerçi dairedeki pc de vista, o başka. Seviyorum ben vistayı dostlar, belki tek seven benim ama öyle işte. 🙂 |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Masaüstünüz Oldu galiba. Kolaymış.Sickman mesajını yazarken Ahmet sağolsun anlatıyordu bana. 🙂 |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Masaüstünüz Ya dostlar, iyi hoş da masaüstünüzün gördüğümüz halini nasıl fotoğraf yapıp buraya attığınızı da bir söyleyiverin, makine ile çekip koymuyorsunuz herhalde. Bilen var bilmeyen var. Ya da herkes biliyor... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: İlginçlikler.... İlginçlikler.... 🙂 Çok iyiymiş yaa. |
17 yıl önce | |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Bir ara dikkatlice tekrar izleyeyim diyordum, Scream ve Scream 2'yi izledim ard arda. İzlediğim en iyi teen slasher galiba Scream. Ama o da bana göre 5/10 (Ya da belki çok zorlasam 6/10). İzlediğim en... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Potemkin Zırhlısı'nı uzun süre sonra tekrar izledim ve ilk izlediğimde izlediklerime inanamadığımı hatırladım ama bu, izlediklerime tekrar inanamamamı hiç etkilemedi. Potemkin, gerçek bir sinema tarih... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Anket (çok bariz) Albert EinsteinCharlie ChaplinK. AtatürkKanuni Sultan SüleymanL. V. Beethoven |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Film Türleri Şeması Şimdi arkadaşlar.... Film türleri, alttürler konusu şaşırtıcı derecede zor ve derin bir konu. Film türlerini sayarken yan yana yazdığımız isimler aslında filmleri kategorize ederken başbaşka açılardan... |
17 yıl önce |