güzel olmuş 😀
Fikir güzel ama o efektleri pek beğenmedim, okanın koyulma mantığnıda çözemedim =)
Hadi arkadaşlar ya
[vimeo][/vimeo]Kendi videomdur 😀
Çok beğendim bende uzun metraj olabileceğine katılıyorum.Başarılar.. 🙂
Düd sende haklısın ama googledan yazarsan herkesin aynı şeyleri yaşadığını göreceksin. Belki saçma bir konu olabilir ama ben inanıyorum.
@işe yeni bir kamera almakla başla Kameram pc'nin kendi kamerası laptopu taşıya taşıya çektim 😀
a href="http://www.youtube.com/watch?v=q5zZ2hByA2A"/a>
hangi programı kullandın gayet beğendim
Teşekkürler belki bunu burda paylaşmamın bir anlamı yok ama eğlenmek amacıyla yapılmış çalışma zatenSizde bana bu uzunlukta senaryo verirseniz hayata ...