Başlığı açan
Gönderildi : 08/01/2011 7:21 pm
denemeye devam ..başarılar..
Yaş, milliyet yada özgeçmiş önemli değil; önemli olan söyleyecek bir şeyin olması.
^^KYKGM^^
Gönderildi : 09/01/2011 1:51 am
işe yeni bir kamera almakla başla 🙂
başarılar..
yılma azimle film çeken oscar'ı kazanır 🙂
Kızın biri arayıp ”Ölmek insanın canını çok yakar mı?” diye soruyor. Bak tatlım, diyorum. Evet yakar ama yaşamaya devam etmek çok daha fazla acıtır.
Gönderildi : 09/01/2011 5:00 am
Başlığı açan
@işe yeni bir kamera almakla başla
Kameram pc'nin kendi kamerası laptopu taşıya taşıya çektim 😀
Gönderildi : 09/01/2011 3:21 pm
iğrenç
Birazdan arkama döndüğümde orda olmayacağını biliyorum..Ama bilmeni istediğim bir şey var..Ben her döndüğümde orda olmanı diliyorum.. -emre
Gönderildi : 09/01/2011 10:58 pm