Forum

admin
@admin
Admin
Katılım : Tem 28, 2012
Last seen: Eyl 21, 2023
Konu: 170 / Cevaplar: -170
Cevap
Re: Gerçekten Fazlası Değil

Boş yapma Bilo, kanal kurcaz montaj kuntaj sende.

5 yıl önce
Forum
Cevap
5 yıl önce
Cevap
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var

Bu gecemi komple 2005-2008'e ayırdım. Karadelik gibi çıkamıyorum başlıklardan. Yarın kaldığım yerden ilerleyeceğim. Ağlamıyorum gözüme bişey kaçtı.

6 yıl önce
Forum
Cevap
Re: Sitenizi hackleme senaryosu yazdım tutar mı?

Bunu yeni gördüm. Komikmiş 🙂 Herkese uygun rol yazılır sıkıntı yok. Üzmeyiz. (yazdığın film 3.dakka bitti bu durumda)

6 yıl önce
Cevap
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var

7/24 toplasan 30 kişinin aktif olduğu forumu, buluşmalar, 5 dakikada bir refresh ettiğim zamanları ve herkesi çok özledim.

6 yıl önce
Forum
Cevap
Re: Kısaİyidir

Tanrılar burayı korusun diyelim 🙂

7 yıl önce
Cevap
Re: 10.YILIMIZ KUTLU OLSUN!

Bilal bay, Uğur Atılgan, Ercan, Bünyamin Bayansal, Kerem Çakıroğlu, Tolga Akman yine sektörün cirit atanları gizli forum stoperleri. Herkes bi yerde. ...

8 yıl önce
Cevap
Re: 10.YILIMIZ KUTLU OLSUN!

Ağlattın, mutlu musun 🙂

8 yıl önce
Cevap
Re: Sinema filminde 1 kopya 1 salon anlamınamı geliyor?

Salon sayısı ve lokasyon sayısı farklı. KDM denen şifreleme sistemi ile 1 kopya ile özellikle büyük gişe filmlerinde tek lokasyonda 3 salon oynayabili...

8 yıl önce
Forum
Cevap
Re: Senarist filmi

Valla başlık ilk açıldığında gayet iyi iş başarmışsınız diyen iki tane ismin yaptığı işleri küçümsemişsiniz, sağlık olsun. Filminizi artık daha büyük ...

8 yıl önce
Forum
Cevap
Re: Uzun metraj korku filmi için senarist aranıyor

Tavrında hala bir tepeden bakma var ama ben yine de açıklamaya çalışayım. Mama'yı Sinister'i çeken ekipler daha senaryoyu yazmaya başladıklarından iti...

8 yıl önce
Cevap
Re: Uzun metraj korku filmi için senarist aranıyor

Türkiye'de 1 milyon sınırına yanaşmış, 500 bin insanı cezbetmiş çok şık korku filmleri var. Seyirci zaten bunlara teveccüh ediyor. Hangi filmleri kast...

8 yıl önce
Cevap
Re: Uzun metraj korku filmi için senarist aranıyor

Senaryoya ne hacet alın bir yabancı kült korku filmini çevirin yazın. Yerli korku filmi yapanların hepsi bunu yapıyor zaten. Hele hele 🙂 Yapsanıza b...

8 yıl önce
Cevap
Re: Karakter konusunda bir soru.

Başına bir şey yazmak teknik olarak yanlıştır. Flashback zaten ayrı bir sahnedir. Sahne bölünür. Aynı karakter oynayacağı için aynı isim yazılır. Kurg...

8 yıl önce
Sayfa 1 / 245