Özgür Bakar korku filmleri çekmeyi bırakıyor mu?
Bırakmıyorum tabii ki... Ortalıktaki kepazelikler azalıp sinema salonlarına rağbet artınca çekeceğim. Belki korku dizisi sıkıştırırız araya.
Mümkünse çekmeyin, yeter artık. Korku Filmi adı altında bir yığın akıl dışı saçmalık cahil kitleye pazarlanıp duruyor. Çekilen tüm korku filimlerini peş peşe izleyin; hepsi aynı formda, aynı içerikte, birtakım garip görsel efektler ve bağır-çağır sesler üzerine kurulmuş aynı yapıda işler. Doğru dürüst bir konusu yok hiç birinin. Hikâyelerin kendi içinde bir gerelimi yok; derinliksiz, yüzeysel, şekilsel bir sürü zırvalık. Kur'an'dan uygun bir ayet bulan, hemen bir film çekiyor. Herkes kafayı cinlerle bozmuş. Bul bir cin, koy karşısına kerameti kendinden menkul bir Hoca, al sana korku filmi. Bırakın bu işleri artık. Yaşadığımız hayatta o kadar çok korku unsuru var ki, bir farkına varsanız binlerce film çekersiniz. Ama yapamazsınız, çünkü hedefiniz cahil halk. Halkın cahilliği üzerine oynayıp köşeyi dönmek daha kolay.