sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Biz de yapalım! (animasyon yapımı için) Gerçekten de Türkiye'nin sayılı olayı biraz abartı olmuş Ozan. Çok acaip adamlar var. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Biz de yapalım! (animasyon yapımı için) Valla bence çok zor iş bu, bir kere o max'in başında durup yapılan işlemleri ve ortaya çıkanı takip ettim, bir kaç gün kadar. Bu verdiğin örnekteki animasyonu hangi bilgisayar render ediyor onu bile a... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Nintendo Wii Hakkinda Birsey Soracagim ! Xbox ile Ps3 ü kıyaslaya kıyaslaya bitiremedi insanlar ama niye olduğunu ben hala anlayamadım. O kadar forum iletisi, karşılaştırma yazısı gördüm emin olduğum tek bir şey var bu yazıları yazanların ka... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: ödüller kimde? ondan sonraki olabilir. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: ödüller kimde? Valla ayarlayın kendinizi bir hafta sonu izleyelim o zaman, hem benbile izlemedim daha zaten son halini. (Pes 2009 Ps3 var güzel kardeşim, sen gel yeter ki bana da antreman olursunuz eheheh). |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: ödüller kimde? Ulan evde hediye verilen dvdleri götürürken iyi, sonra da senin ödülün varmı. Var, verdiler sağolsunlar. Gerçi her sene girsem alırım o ödülü. Çok önemli değil bence de. Güzel bir anı işte. Kurbanlık... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Emo nedir? Kimlere emo denir? Neden emo olmamalıyız? ya bunların komik oldugu bi gercek ama bende lisede aşırı rockcıydım bi üst jenerasyonda bizi akmarın önünde görünce aynı şeyi mi söylüyorlardı acaba? o zamanlar internette olmadıgından böyle kom,ik v... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: STERYO VE ANALOG SESIN FARKI Kalite farkı var ama adamın sana söylediği şeylerin 10 tanesinden 9 u yalan yanlış şeyler. Eğer 210 u alacaksan stereo kayıt yapıp yapmadığına dikkat et, çünkü en büyük yalanı o gibi geldi bana. Alet ... |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
18 yıl önce |
|
Cevap: ödüller kimde? Benim var. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: iphone??? Apple'ın izin vermediği yazılımlar yükleniyor ki zaten Apple yazılım geliştirmesi için insanlara yolu kendisi açtı. Jailbreak yapılan iphone lar garanti kapsamında değil evet ama çok ta bir önemi yok.... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Bilir Kişiler Muhabbetin bir yerde kesilmesi gerekiyor bence. Başlangıç noktasından sonra konu kayıyor kayıyor ama bir yerde bunun kesilmesi gerek. Misal başlangıçtan sonra konunun geldiği en absürd yerde sadece bi... |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Haber Ajansı (FFHA) Yanlız burda çok acaip bir olay var. Tayyip'i sevmeyenler genelde daha şahin olan kesim. Türkiye'deki ulusalcı ve sol akım Amerika'daki Bush'a karşılık geliyor. Dolayısıyla Bush gibi davranan Tayyip k... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Ses export TV'lerde 48.000khz kullanılır. Yapan kişi çıktıyı 48.000 alırsa daha iyi olur sizin için. Yanlız 44.100 leri 48.000 projeye atarsan olmaz ki muhtemelen biliyordur cd kalitesinde istediğine göre. Bilgi... |
Forumda Adobe Premiere |
18 yıl önce |
|
Cevap: İzlediğiniz en rahatsız edici filmler ? Herkesin saçmalayabildiği konusunda katılıyorum. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var nihilprophet, Ben de aksini iddia ettiğimi gösterecek bir şey yazmadım zaten. Geçmişe ve geleceğe seyahat sözkonusu edildiğinde paralel evren mevzuları açılıyor her seferinde ama oralar çıkmaz sokak d... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |