sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Korsan Sorunsalı Babanın ve senin yaşadığın şey dolayısıyla üzüldüm. Üreticinin emeğinin çalınması çok kötü. Ama bunu yapan bir yapımcıydı diye bütün yapımcıları suçlamak, ya da hırsızlığı sadece yapımcıların yaptığın... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Cevap: Korsan Sorunsalı Unkapanı'nda plak şirketi kalmaması demek o plak şirketleri yokoldu ya da azaldı demek değildir. Karıştırmayalım. İlla mekan belirtilecekse maslak ve taksim arasında o zamanki Unkapanı'ndan kat be kat... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar
|
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Cevap: Konu Dışı Sorular Firefoxta sağ üstteki arama motoruna istediğiniz siteyi ekleyebilirsiniz. Ekşi sözlüğü, divxplanet'i, youtube'u. Çok kullanışlı. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Cevap: Korsan Sorunsalı Korsan herkes kullanıyor ama bunu kullanmak başka destek vermek çok başka. Bu yazılımları kullanabilirsiniz evinizde kendi kendinize takılıyorsunuzdur ve zaten üretici bile sizi hesaba katmaz müşteri ... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Cevap: Yeni Forum ve Sıkı Denetim Bugüne kadar kazandığım her kuruş paranın yüzde 80 inin ve hemen her deneyim in Bs ile bağlantısı var.Oradan insanlarla..Ve benim gibi bir çok insan var şu an..Ama okulun katkısı yüzde 5 i geçmez! Bu... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Cevap: Türkçe Konuşmak "nerde" değil "nerede" ama sorun anlaşıldıysa gerek yok devam etmesine zaten. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Cevap: Türkçe Konuşmak Bu Türkçe meselesi gerçekten önemli. Çoğunluğunun "okumuş" tafyadan oluştuğu bir ortamda düzgün Türkçe yazılmıyorsa sorun ciddi demektir. En çok da "ya internet işte, dilekçe mi yazıyoruz" diyenlere s... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Cevap: Mustafa filminin kamera arkası görüntüleri bir nevi gerilla sinemacılara yol açıyoruz burda ama kıymet bilen yok. Yok illa ki bok atılacak, yoksa rahat edemiyoruz. Cevap verilmesi bile çok büyük kıymet ama iş yapacağına bok atmak daha kolay de... |
Forumda Duyurular |
17 yıl önce |
|
Cevap: Terk-i diyar Fotoğraf vesikalık. Müzik işinde de muhtemelen yapamam şu aralar zaman pek yok. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Forum Oyunu "Alttaki..." Ben yazarım gerisine karışmam, evrende yalnızsak eğer niye uğraşıyoruz. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Terk-i diyar Olm herkes müzisyen olmasın gidin işinizi yapın, illa da olacaksanız ben de takılırım. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Mesleğiniz/Okulunuz Zaten biri doktor olabiliyorsa okuyarak her şeyi olabilir bence, insanüstü çaba lazım okula da sonrasına da. Ama bu yetenek davalarında da maaşallah konservatuardan eksik kalır yanı yok tıp okuyanları... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Mesleğiniz/Okulunuz Arkadaş bu doktorlar doktorluk yapmazmı yahu. 😀 Müzisyenlikten sonra şimdi de sinemacılık çıktı. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: kaç para isteyeyim? müzik hiç bilmiyorum ama en çok para buraya gidecektir. gitmelide. 😀 😀 Tek kişiye yaptırmak istediklerine göre ucuz istiyorlar, yoksa sadece müzik en az 500 den kapı açar. O da firma işi değilse eğer... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |