sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Neden macintosh? Edwood`un araba ornegi daha dogru geldi bana ama mecburiyet kismi dogru degil. Ev kullanicilarinin mecbur olma olayi yok kesinlikle. Tabi Apple yakin zamana kadar kullanma imkani tanimiyordu OSX`i kim... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Yeni Forum için öneriler Moderator kirmizi yazmasin, turuncu yazsin (ilimli moderator), pembe yazsin (fazla ilinmis moderator) kirmizi mesaji okurken sasi bak sasir oldum 3. boyuta gectim. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: adobe premiere ev kullanımı O virus programinin adi avast ama ev icin yayinladigi versiyonlar da farklidir, ayni program degildir. Bu evde kullanima para verilmemesi durumu yasal olmamakla beraber sirketlerin pesinde kostugu bir... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Neden macintosh? Valla Baco benimde elimden gelse hic kurmayacagim XP`yi bir daha. Haril haril bunun arastirmasini yapiyorum. Ama bir gunde de degismiyor tabi oyle. Kullandigim ana programin olmamasi en buyuk sorunum ... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Neden macintosh? Neden Mac, cunku microsoft `isletim sistemi yapiyoruz biz` diye yillarca bizi kekleyip sonucta ufak capli birer bilgisayar muhendisine donusmemizi saglamis. Allah onlarin yapacagi sistemin belasini ve... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Yeni Forum için öneriler Duyurular ilanlar başlığına girmek için şifre istiyor, ben bir şeyi yanlış yapmadıysam. Kendi şifremi giriyorum hatalı şifre uyarısı çıkıyor. Bir alım satım başlığı da işe yarayabilir ilanların dışınd... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Cevap: Gidecek ülke aranıyor aygunb, Houston'da bir nevi "gurbet" psikolojisine girdiğin için fazla duygusallaşmışsın bence. Hayır baco ile hesaplaştın özürünü diledin ama bir sinema forumunda sorulan gidecek ülke aranıyor sorusu... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Cevap: Oynadığınız Oyunlar Anam ben sende PS3 olduğunu unuttum.. Geliyorum hemen.. 1 yıldır videolarını izleyip gülüyorum o oyunun, tanıtımlarını falan okudum videoları izledim, ama bir türlü oynayamadım :(.. Tek bir kötü yorum... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Cevap: En Son İzlediğiniz Film Güzel film, en azından farklı anlatımı var. Reklamcılık ve işin mutfağı ile ilgili. Tamamen beyin işi sahneler var. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Cevap: Konu Dışı Sorular Hükümet yakını/adamı savcı var, ergenekon yakını/adamı savcı var. Birbirlerine dava açıyorlar, herkes kendi savcısını destekliyor. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Cevap: Gidecek ülke aranıyor Yeni Zellanda, iyidiir. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Saçından mı tutmuşlardı, en sevdiğim stil. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Cevap: Gidecek ülke aranıyor Yeni Zellanda bir numara. Avrupa yakın ama kolay almıyorlar bizim gibileri. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Cevap: Haber Ajansı (FFHA) Nükleer enerji en iyisi, 50-60 tane nükleer santralimiz olsa şu anda bu durumda olmazdık. 50-60 abartı rakam değil Fransa'da fazlası var mesela. Bizim gibi Bulgaristan'dan falan elektrik ithal etmiyor... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Cevap: Korsan Sorunsalı Bir şey daha eklemem lazım, Trükiye'de o kadar çok aşırma iş var ki bir yerden sonra sanatçıların korsan emek hırsızlığıdır falan demesi bile komik oluyor. Bir gün bir arkadaşım bana "bak bir Zerrin Ö... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |