sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Haber Ajansı (FFHA) Bu forumda bundan fazla tartışmaya gerek yok bu konuyu benim açımdan. Zaten internet üzerinden bir yere kadar derdimizi anlatabiliyoruz. Anlatırken de ben kendi adıma fikirlerimi savunmak falan adına ... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Haber Ajansı (FFHA) Tarafsız değilsin ama aramızdaki fark üsluptan kaynaklanıyor. Ben başta ne dedim, sokakta adam infaz edenler ile Rumi aynı kitabı referans alıyordu. Dolayısıyla İslam'ı refere ederek yazmak yanlış. Ha... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Haber Ajansı (FFHA) Ha ama en kolay yoldan Allah yarattı diyelim, hiç sorgulamayalım derseniz o da uyar.. Ben sorgularım kafamda, merak ediyorum çünkü. İyi güzel anlatıyorsun da aynı şeyi sen de yapıyorsun. Allah yarattı... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Haber Ajansı (FFHA) Ya çok kasmaya gerek yok, vardır veya yoktur ne geçecek insanın eline. Hele ki dinlerin evrim aracılığıyla çürütülmesi ya da tam tersi olayları kavramakta zorlanıyorum ben. Niye insanlar bunun peşinde... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Kolbastı da kimse etek giyip zil takmıyor ben görmedim, ayrıca bu dansın benzeri bir şeyi de görmedim zira tamamı emprovizasyon, emprovizasyonun dışında ise bir hareketi var dolayısı ile çok saçma ve ... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Abi trabzon kolbastısı başka değil mi?Kopcek hatta ismi. Kopçek değil hoptek. Bu oynadıkları Trabzon kolbastısı. Buna hoptek te deniyor. Ama Samsun'la olan bağlantısını bilmiyorum. Oynaması çok kolay ... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Forum Oyunu "Alttaki..." Bende seni sevmiyorum, ayrıca şampiyon fener olur, doğru soru ikinci kim olur? |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Samsun Kolbastı. Şahane oynuyorlar vallaha: Samsun değil o Trabzon. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Recep İvedik 2 Uçağın kapısındaki sahne bombaymış gerçekten, ilki o kadar komik değildi ama bu daha iyi gibi sanki. |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: Teknolojik Aletler Şu anda pentium4 2.4 ghz kullanıyorum zaten. Ve artık projelerde takılmalar falan çok yavaşlatıyor beni. Bozduğu sinirler de cabası. Hangisini alırsam alayım bana zaten çok hızlı gelecek. Şimdiki 1gb... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Oynadığınız Oyunlar Dün Little Big Planet oynadık. Dördüncüyü bulamadığımızdan 3 kişiyle oynadık ama eminim 4. olasaydı oyunun zevki katlanırdı. Olay şudur, böyle bir oyun ne gördüm ne oynadım. Son 1 senedir de bu kadar ... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var Cıvıtsa da cıvıtmasa da iyidir, sıkılınca yazarsın güzeldir. Yine içerdeyiz vesselam. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Teknolojik Aletler Derdin performanssa e8500 daha iyi bir yatırım. Başka ne derdim olacak ki, az buçuk iş yapıyoruz bilgisayarda ne kadar hızlı olursa benim için o kadar iyidir. Bu geleceğe yatırım mevzusunu anlamadım 4... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Teknolojik Aletler Bilgisayar işinden çok anlamadığım için bir sorunum var. Bir işlemci alacağım, aslında quadcore q6600 alacaktım ama şöyle bir alet daha gördüm arada kaldım. INTEL Q6600 CORE 2 QUAD 2.4 GHz Socket 775... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Program Önerileri (kurgu,montaj,efekt vs. harici) utorrent kur, basit kolay. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |