sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Bu bot olayı nedir O demektir ki bundan sonra ileti olarak reklam yayınlanacak. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Royality free jenerik müzikleri arıyorum Ben rastlamadım şimdiye kadar böyle bir şeye. Freesound.org da bir şeyler var tek tük aramak lazım. Tabi orada da sesler bedava ama kullanım alanı hakkında bilgim yok detaylı. |
Forumda Diğer Yazılımlar |
17 yıl önce |
|
Re: Konu Dışı Sorular Swift'i bence kafadan geç Türkiye piyasasından dolayı. Kalanların içinden Seat ucuz olmasına rağmen onun da piyasası sağlam değil. Diğer üçünden Astra'nın 1600 motor seçeneği yok, senin c30 dediğin ve... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Neden macintosh? Benim açımdan olay işletim sistemi. Dediğim gibi Apple'ın ürettiği bilgisayarı değil kendi bilgim ile topladığım bir pc yi kullanıyorum zaten. İşletim sistemi açısından olay çok açık ve net aslında. M... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Neden macintosh? Hayır kişiselleştirelim ki ne dediğimiz anlaşılsın. Konu içerisinde Microsoft ürününe çemkiren benim (sövmek değil yanlız o başka bir şey). Dediklerim içinde editlenecek bir şey varsa ona da bakalım, ... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Neden macintosh? önemli not: forum içersindeki kural dışı sözlere adminlerin müdahele etmemesi, ileride doğacak sorunlara zemin hazırlamaktadır. örnek olarak windows için söylenenleri başka biri bu forumdan her hangi ... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Adobe Premiere ev kullanımı Bu demek değildir ki korsan kullanım adamların hoşuna gidiyor. Şöyle düşünmek lazım, madem ki korsanı engelleyemiyoruz nasıl maksimum fayda sağlarız bu işten diye düşünülüyordur. Yoksa istenilse evet ... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de söyleyeceklerim var ! sickman'dan hep korktum. sert bir yapısı var. ama sanırım iyi birisi. yüzyüze tanışamadığımzı için onunla da aram yok. sanırım bilgili de birisi. ama belli olmaz, ekşiden okuyup bize satıyor olabilir.... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: KKYMN Forumu Karaköy'ü karıştırma. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: KKYMN Forumu Kullanıcı kontrol panelindeki mesaj panosu tercihlerinden değiştirilebiliyor zaten tema üstadım daha ne düzelecek anlamadım. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Adobe Premiere ev kullanımı Yok üstadım, zaten onlar eküri olduklarından birini kıran öbürünü de çarpıyor herhalde 😀 Protools çatır çutur gidiyor Cubase'de hala tık yok. Bize LogicPro yolu açıldı artık başka da seçenek gözükmüyo... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: son zamanlardaki yeni takıntılarınız Zeytinyağlı yaprak di mi. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Neden macintosh? Bence Linux için erken hala maalesef. Yani firmalar niye driver yazmıyorlar anlamıyorum. Hadi Mac OSX için sadece Macintosh'lara kurulur ibaresi var OSX için ama linux bedava zaten herkes kurabilir he... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: adobe premiere ev kullanımı Bu programların kırılması firmaların insiyatifinde her şekilde. Kırılmasın diye yapmak var, kırılsın diye yapmak var. Cubase 4 hala kırılamadı misal çıkalı iki seneden fazla oldu ki programın yeni sür... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: adobe premiere ev kullanımı Karışmasın, benim dediğim paralı bir programın crack gibi bir yöntemle elde edilip evde kullanıyorum bahanesiyle kullanımının yasal olmadığıydı. Yoksa satın aldıktan sonra ben de anasını ağlatırım. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |