Gönderildi : 20/01/2009 4:44 pm
Yetki ver admin kardeş (bana değil) mızmızlanan görünce direk buyur yap dersen yırtarsın bence, ayrıca çok konuşan ( çok mesaj atan ) üyelerede "gel bakayım sen şöyle kenara" çekin derim ben iş bölümü olsun, hayat bayram olsun.
Gönderildi : 20/01/2009 10:13 pm
Yazılımcı bozuk atıyor ya... Sonuçta adam forumla site üyeliğini entegre etti falan. Bişi yapar bozarız 1 ay daha bekleyemem:D
Gönderildi : 21/01/2009 12:30 am
eski skin daha güzeldi yaa... forumla bütünleşmişti bence. biraz itiyo gibi sanki bu yeni skin beni.
+1
ismail soluk
Gönderildi : 27/01/2009 12:21 am
Online görünüyorum ben hehe
Bildiğim kadarının, anlatabildiğim kadarı.. Eylem Planı.
Ömrünüzde duymadığınız bir sporla ilgili Türkiye'de ve dünyada neler yaşanıyor diye meraktan çatlıyorsanız Laff Ultimate'a beklerim.
Gönderildi : 27/01/2009 3:07 am
Sayfa 2 / 2
Önceki