sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Yönetim Haklısınız, başlık standarlaştırılması için forum kurallarına ekleme yapmıştık zaten. Ama bunu duyurmayı unutmuştuk. Forum kurallarımız daha yeni olduğu için zaman içinde ekleme mutlaka yapılacaktır. ... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Açılması İstenen Yeni Ana Başlıklar Dizilere özel değil de, bir televizyon işleri başlığı belki daha iyi iş görür. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: İKİLEM ( Sonrasızlar'ın yönetmeninden 🙂 ( HV30 ) Önceki filminizden de büyük keyif almıştım ama bu kugusu on numara bir film olmuş. Teknik manada söz söylemek bana düşmez zaten de anlatım şekliniz çok çok iyi. |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: Forum oyunu "Alttaki..." Yavaş yavaş. Sence 4000. üye kaydolduğunda ona nasıl bir karşılama yapalım. Az kaldı çünkü. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: kısa film altına müzik Çok fantastik bir muhabbet döndü burada. |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: (Siteiçi röportajlar 2) beetlejuice ile sohbet.... Yok be abartma o senin önyargın. 😀 😀 Devlet Özgür Bakar'a yardım etsin. O kadar vegi veriyorum ben. En azından benim payımı versin kardeşim. Sesleniyorum buradan. Güzel röportaj. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: (Siteiçi röportajlar 1) The Dude'la sohbet.... Sen hep güzel diyorsun zaten de o yıllar önce bahsettiğin projeleri artık görelim bir ara. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: İlginç Web Siteleri Ben de şüphelenmiştim bu watcher'dan ama, hadi bakalım. İlhan uzağa gitme, burdayız. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! Ne kadar hınzır bir müziktir bu. Yıllar öncesine gittim, yatağın altından siyah beyaz televizyona bakarak "kim lan bu kel şişko" diye düşündüğümü ve tırs tırs tırstığımı ama izlemeye devam ettiğimi ha... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Mutlaka izleyin: Seconds (1966) Görkem hepimizi gazladın bakalım sonuç ne olacak. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Edius ve After'ı Kasmadan Çalıştıracak Donanım ? kaydıraklıyılan, O bahsedilen problemlerin bir çoğu çift sistemi aynı harddiske kurma sonucu oluşan problemler. İki ayrı harddiske kurarsan sistemleri açılışta işletim sistemini seçerek açarsan ufak t... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Edius ve After'ı Kasmadan Çalıştıracak Donanım ? Benim anakartım P31-ES3G. Gigabyte kartların çoğu çalışacaktır bence. Ama ürün değişim opsiyonunu elinde tut. Ben Asus'u geri götürdüm, "nesi var kartın, bozuk mu" dediler. Yoo dedim benim sistemime u... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Edius ve After'ı Kasmadan Çalıştıracak Donanım ? Bilgisayarınıza Mac Osx kuran bir servis yok. Kendi becerinizle yapmanız gerekiyor. Dude'un dediği gibi ben becerdim bir şekilde. Fakat öyle DVD'yi tak kurulsun diye düşünmeyin, öyle olmuyor. Gerekli ... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Edius ve After'ı Kasmadan Çalıştıracak Donanım ? www.uphuck.com adresinden gerekli bilgiyi alabilirsiniz. Daha önce kullanmamış olmanız etkiler tabii ki. Windows'ta olan bir çok şeyi bulamayabilirsiniz. Çift işletim sistemi kurabilirsiniz onun için ... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Edius ve After'ı Kasmadan Çalıştıracak Donanım ? O performansın nedeni işletim sistemi. Yoksa bilgisayarların içi artık hemen hemen aynı. |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |