sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Amatör imkanlarla ses kaydi yapmak Bu aleti çekim yaparken kullanmak size ne gibi artı katacak. Yani neyden şikayetçisiniz ki böyle bir çözüm düşündünüz. |
Forumda Ses ve Kayıt |
17 yıl önce |
|
Re: Sinema-Bilim-Teknoloji-Sanat Sinema bir bilim dalı değildir tabi, ama Kezzap sinema ne kadar bilim değilse psikoloji de o kadar bilim değildir. Sinema yapan insanların metod kullanıyor olması, bazı kesinleşmiş kuramlara ve yaklaş... |
17 yıl önce | |
|
Re: LOST Şöyle saçma bir şey geldi aklıma şimdi. Zamanda geri gittiler ve 30 yıl sonrasına nasıl tekrar gidecekler bilmiyorum ama eğer gidemediyseler ve o 30 yılı tekrardan yaşamak zorunda kaldıysalar, düşen O... |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: Sinema-Bilim-Teknoloji-Sanat Sinemanın teknolojiyle olan alakası yadsınamaz. Teknoloji de bilimsel araştırmayla ilerlediğine göre bir şekilde bağlantılılar tabi. Aslında bir çok sanat dalı hayatın kendisi gibi teknolojiyle alakal... |
17 yıl önce | |
|
Re: Fahrettin Orda mı Lan? (fragman) O Kylie'nin söylediği şarkı bir Nick Cave şarkısı, Cave öyle istediği için beraber söylemişler. Şarkı da Kylie'nin değil Nick Cave'in bir albümünde mevcut zaten. Keşke tek bir şarkı kullansaydın. Bir ... |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: Fahrettin Orda mı Lan? (fragman) Karmakarışık bir tanıtım olmuş, müzikler sesler birbirine girmiş. Ayrıca Nike Cave değil, Nike ayakkabı markası. Adam olanı Nick. |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! Yahu sana cevap veren 4 kişinin 2 tanesi moderatör, biri site sahibi. Daha ne yapalım ilgileniyoruz işte elimizden geldiği kadar :). Ne cevap yazalım senin attığın mesaja ben şaşırdım kaldım şimdi. Da... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! Alıngan değiliz ama birincisi sen kimsin, ikincisi takılamıycazda mı? derken tam olarak yani.... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Sıkıntıdan Çektiğim Video Arkadaşlar konu dışı alanı video paylaşma alanı değildir. Videolarınızı Filminizi Paylaşın alanına gönderin. Gönderdiğiniz videolarda da kurallara dikkat edin, en azından bir parça bilgi olsun içerik ... |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: Anadolu'nun Kayıp Şarkıları Henüz vizyona girmedi, uzun zamandır bekliyor. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Sergio Leone Hiç birini izlemedin mi harbiden? |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |