sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Her kelam edene, doğru, yanlış, iyi, kötü de olsa bir şekilde cevap vermek gerekiyor. Dolayısıyla niye ciddiye aldınız derseniz ben ondan aldım. Başkaları da aynı tarza girmesin, üslubunu korusun diye... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Barış Akyüz'e açık Mektup Sitenin tasarımını osunu busunu beğenmeme hakkınız var tabi. Şurası kötü olmuş, burası dandik olmuş diyebilirsiniz, ama doğru başlıkta yapın bunu bir dahakine. He baktınız yine de içiniz rahatlamadı g... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: ÜYELERİN FOTOĞRAFLARI Bu da ben yakından bakmak isteyenler için. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: En "verimli" filmler Cube var aslında bir oda maliyetiyle süper bir bilimkurgu film çıkarmışlardı. Hatta iyi üç film de diyebiliriz. |
17 yıl önce | |
|
Re: Antalya da 3D ci aranıyor Forum içerisinde renkli yazmak yasaktır. Forum kurallarını okumanızı tavsiye edebiliriz. FF yönetimi. |
Forumda Ekip Arayışı |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! Benim ad ve soyadım bir yönetmeninkiyle aynı olduğu için facebookda önünü alamıyordum bir ara başvuruların. Beni de oynat, şöyle oyuncuyum, böyle güzelim diye atlıyordu millet. Demek ki gerçekten yöne... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: jimmiy jip yapımı yardım crab_8_9, Türkçe'mize biraz dikkat edelim. Forum kurallarında ilgili olan maddeye bakabilirsin. |
Forumda Ticari Ürünler |
17 yıl önce |
|
Re: Sinema-Bilim-Teknoloji-Sanat Ben o kadar okudum hiç bir şey anlamadım yazılanlardan bir üslub tartışması arasından kırıntıları toplamaya çalışıyordum, sıkıldım. Bilim midir diyorsunuz şimdi sinemaya kesin olarak, yoksa bilimden d... |
17 yıl önce | |
|
Re: Amatör imkanlarla ses kaydi yapmak Kameranın mikrofon girişi yoksa bence bu alet edevata yatırım yapacağına kameraya yap derim. Senin kameran nasıl bilmiyorum ama iyi kameraların çoğunun mikrofon girişi var. Bu alete 120 dolat vereceks... |
Forumda Ses ve Kayıt |
17 yıl önce |
|
Re: Amatör imkanlarla ses kaydi yapmak Bu işleyiş çok zordur, timecode ile çalışan bir cihazınız yoksa çok sıkıntı olur. Rode Videomic alın bence daha kolay ve daha kalitelidir bu aletlerden. |
Forumda Ses ve Kayıt |
17 yıl önce |