sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Sergio Leone Kıyaslama yaptın tamam orayı anladım ama Kubrick'in popülistliğinden bahsediyorduk, birden birde oraya geçtin. Tamam Leone ile devam edelim kendi başlığında en azından. |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: Sergio Leone Elmalar-armutlar martin.scorsese, hepsini birbirine kattın. Önce Kubrick'e popülist dedin ki bu doğru bir değerlendirme değildir, ister o günün şartlarında ister bu günün şartlarında bak, nereden baka... |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: LOST Dizi öylesine dallanıp budaklandı ki, o kadar ucu açık önermeyi ancak böyle keskin ve kabul edilebilir bir son aydınlatabilir. Başka türlü bir son, lost tahmincilerini, tutmayan bütün uçuk kaçık tahmi... |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: BattleStar Galactica Benim avatarın alt kısmını görsen böyle konuşmazsın ama. |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: BattleStar Galactica Hayır sör o, henüz kral olamadı. |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: Frost/Nixon Ben Görkem'in tavsiyesi üzerine izledim ama Görkem ile aynı fikirde olmam mümkün değil. Filmi bir cümleyle özetlemem gerekirse, Amerika haricinde kimseyi ilgilendirmeyen bir konuda yapılmış BBC ya da ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: BattleStar Galactica Bu serinin Stargate ile olan bağlantısı varsa ben bilmiyorum. Benim Battlestar Galactica izleme sıram şu şekildeydi. Birinci sezondan önce iki bölümlük bir mini-dizi izledim. Sonra birinci ve ikinci s... |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: BattleStar Galactica Finali izledim ve maalesef bitti. Tokerkanga'ya katılıyorum, hayatımda izlediğim en iyi dizi. |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: Son Gayret Yükle de izleyelim, tebrikler. |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! Sen bunları Mustafa Kemal'in söylediğine inanıyormusun Dude efendi. Çok çelişkili çünkü bu nutuk hadisesi. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: BattleStar Galactica Benim atasporum bilimkurgu Özgür. Ama bu bilimkurgu değil, bambaşka bir şey bu. |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
BattleStar Galactica Çok fazla dizi takip eden birisi değilim. Herkesin malumu olanlar dışında da izleyip de kendime uygun bulmadan bir sezon sonunda bıraktığım dizi çoktur, çoğuna göz gezdirmişimdir yani. Amiral Adama'nı... |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: Dinamik Disk Problemi Paragon diye bir program var her derde deva, ama nasıl oluyor kullanılıyor dersen anlatamam. Ben yaptım onunla bir şeyler bir ara. |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |