sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Manyak Dükkan Dün akşamki tekrarını izledim, güzel bir şey yakalamışlar bence, basit ve güzel. Ben sırf televizyonda bu görüntü estetiğinde iş izlemek için izlerim. Farklı şeylere kapı açmayan Türk televizyonlarına... |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Tanışırız ya hu, dert değil. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Doğuştan golcüyüm abi biliyosun, yeter ki iyi orta gelsin. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: İnternet'ten Videolar Kerim amca anlatsana o günleri biraz. Kerem, |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: İnternet'ten Videolar Sorun söyleyelim 1987 Oscar ödülleri... Ya ya... Ya ben biliyorum o programı, baya seyrederdim. Hatta o sorulara cevaplar kısmında uçuyorlar falan ilk gördüğümde aklım çıkmıştı tabi. Çok faideli bir p... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Cin isminde bir Yavuz tanıyorum, tekrar hoşgeldin. 🙂 |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Formata uyun diyor kendileri. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: 'Bir Kaplumbağa ile Tavşanın Hikayesi' Cannes'da... 8.15 ten sonra dondu kaldı, bitiremedik filmi. |
Forumda Kısa Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: İnternet'ten Videolar Bayram, attığın linkleri imzandaki gibi işaretlerin arasına almazsan linke tıklayarak o sayfaya gidebiliriz. Yoksa linki kopyala, browsera yapıştır neden uğraştırıyorsun bizi. İmzan sana ait bir şey d... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü selam herkese. Hoşgeldin, kimsin sen, in misin cin misin. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Kurtlar Vadisi - haftalık senaryo Kurtlar Vadisi 40 dakika olarak çekilse bunun iki katı güzel bir dizi olur tabi. Bu 80 dakika mevzusu işi biraz yamultuyor. |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
17 yıl önce |
|
Re: FİLMFABRİKASI İŞÇİLERİ Şu an anasayfa iyileştirmeleri yapılıyor, yapılacak, yapıl, yap. Ama ondan sonraki ilk hedef İli'nin gösterdiği doğrultuda olmalı bence. Çünkü hem internet böyle profil olaylarına doğru kaydı iyiden i... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: oynadığınız oyunlar Takip eden var mı bilmiyorum ama oyun dünyasının en önemli olayı olan E3:2009 başladı ve Çok acaip şeyler oluyor. Misal MGS X-Box'a çıkacakmış, Kojima'nın ağzından dinledik, bu da demektir ki X-Box'ın... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Haber Ajansı (FFHA) Öncelikle Ayasofya'nın cami yapılması ile ilgili olarak bir şey söylemedim ama tölerans dedim. Töleranslı olmak sanıldığı gibi Osmanlı'nın herkese "gelgeç" demediği anlamını taşıyor. Yani orayı cami y... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Haber Ajansı (FFHA) Osmanlı bir İmaparatorluktu. Tabi Fatih'ten sonraki ivmesi itibariyle. İmparatorluklar da ırk üzerine kurulmazlar. Fatih bütün sadrazamlığı döneminde yatarken kendisine okunan İskender'in hayatı ve vi... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |