sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Kısa Film Programı - TRT Vay kardeşim, hadi hayırlısı olsun bakalım. |
Forumda Duyurular |
17 yıl önce |
|
Re: KARANLIK - Kısa Film yiğit slm ellerinize sağlık..genel olarak temiz ve derli toplu bir iş.öykü seçimin konusunda bir şey demek doğru gelmiyor bana herkesi çeken öykü farklı tabi.ama öyküyü senaryolaştırmak apayrı bir kon... |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: LOST Neyse, her şeye rağmen hastasıyız Faraday'ın da Lost'un da 🙂 Heralde yani, varsın el ile patlatsın canım. Ben detaylarda değilim zaten. 6.sezon başlayınca yaşayacağımız heyecanın peşindeyim. Yoksa bom... |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: LOST Peki Lost'u yazanların mantığıyla bakalım o zaman. Sayid bombanın tetikleme sistemini değiştirdiğini söyledi. Peki neye göre, Faraday'ın notlarına göre. Faraday kim, zamanda yolculuğu uygulamaya dökeb... |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: LOST He adamlar 3.5 dakikada bir 15-20 yıl ileri geri hababam de babam gittiler tamam, bir var hiç yaşlanmıyor tamam, öteki ying yang biraderler kimbilir kaç bin yıldır orada tamam, ama taşla hidrojen bomb... |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: Film Yapımında Hangi Konularda Eksiğiz? (Özeleştiri) Adamı boşuna moderatör yapmazlar canım evladım. |
17 yıl önce | |
|
Re: İnternet'ten Videolar Project oluşu kıllandırmıyor değil ama adam yaptık diyor, diyecek bir şey yok. Mükemmel görünüyor evet ama uygulanabilirliği konusunda ciddi zaman gerektiriyor, en azından oyunlar için. Buna göre oyun... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Evet, şekile şemale uyalım ve izlenen film hakkında başkası yorum yapacaksa filmin başlığına yapsın. Burada sadece en son izlediğiniz filmin adı-yönetmeni (Baba - Francis Ford Capolla), yanında 10 üz... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Dünya KİV, PLUG-IN eğitim projesi için katılımcı arıyor Vay be, çok sevindim. Umutlu git, mutlu dön. |
Forumda Duyurular |
17 yıl önce |
|
Re: Haber Ajansı (FFHA) Abi silmesene mesajlarını yahu, bak ben okuyamadım şimdi kaçtı. Bak zor kullanmak durumunda bırakma bizi. Mesaj silme yetkini kaldırırız bak demedi deme. 😀 |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Baco'nun dediği gibi, hepimiz hegel'iz. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! Bunun kadar bottan espri yapamaz kimse bunun üzerine artık. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Hegel istediği şeyi istediği yere yazmakta serbest olan tek üyedir. Bir köye bir hegel, her köye bir hegel. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: FİLMFABRİKASI İŞÇİLERİ Video paylaşımı olayı abardı internette, facebook bile bir video paylaşım sitesi gibi neredeyse. Bir yere yüklediğiniz videoyu heryerde yayınlayabiliyorsunuz ama burası bir profil sitesi olarak başlam... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |