sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Haber Ajansı (FFHA) İstanbul'un fethi ile ilgili en az on beş film çıkması lazım bence. Zottirik bir Vietnam savaşından ne başyapıtlar çıktı, o savaş ile bunu karşılaştırdığınız zaman aradaki fark tarih açısından inanılm... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Toplaşma - 30 Mayıs - Taksim Ulan yine gelemedik be. |
Forumda Duyurular |
17 yıl önce |
|
Re: FİLMFABRİKASI İŞÇİLERİ Kimsenin bir şey seçeceği yok Görkem. Sitede yayınlanan filmlerin çalışan grubundan oluşacaktır zaten kendi kendine. Herkes kendi başlığını kendi açacaktır. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: 23 sayısı ve Avatar Saygıdeğer fabrika çalışanları, böyle aklımıza gelen her komple teyorisi için, her sucuklu yumurta tarifi için başlık açmayalım. Bir konu dışı başlığımız var orada bunlar için alanlar mevcut. Oralara ... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Bu müziğin ismini sorsam bulabilirmisiniz ya da biliyormusu Bu tür sorularınızı konu dışı başlığının altında sorun, her aklımıza gelene başlık açmayalım. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: İnternet'ten Videolar Eyüp bu kısımdan sonra artık ayrı başlık açmak gerekir, onu halledeceğim de önce şu konuya bir daha, daha yakından bakman için bazı şeyler çiziktireyim. Şimdi Arapça'dan arındıralım dilimizi, tamam b... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Uzun metrajlı film için Yönetmen aranıyor!!!! ÇOK ACİLL!!!!! Bekir, 2.5 sene olmuş o mesaj atılalı. Çekilecek olsaydı çoktan çekilirdi, çekilmiş olsaydı çoktan izlemiştin, bu saatten sonra gelen cevap hiç çekilmez artık. |
Forumda Ekip Arayışı |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Benden önce üye oldunuz diye artislik yapmayın, yeni gelenleri eziyorlar kardeşim derim sonra bak şikayet ederim sizi. Kim ise o üye ol üye ol diyenler aferim onlara, hepsini seviyorum, seni de seviyo... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: untitled (trailer) He şöyle yahu, hayvanlar koklaşa koklaşa insanlar konuşa konuşa tabi rakı kokusu da insanların koklaşarak anlaşmasını kolaylaştırıyor o da var. Seviyorum sizi. Bir de not sscb7, eski Rusya'da virgülle... |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: untitled (trailer) Arkadaşlar boşa sinirleniyorsunuz, olur böyle şeyler. Biraz hava alın ve tabi en önemlisi seviyeyi koruyun, onu kaybediyoruz ve herşeyi kaybediyoruz sonra. Boşuna silmeyelim yazdıklarınızı, değil mi a... |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: untitled (trailer) Biraz hava alın, benden bir bira ısmarlayın kendinize. |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: En iyi 3 çizgiroman uyarlamasını seçelim.... Herkes verdiği oyu yazsın, 300'e oy vermeyenler çıksın meydana bakalım, yazıyorum kenara bunları hep. Şimdi Görkem bir, sör Baco iki, evet diğerleri dökülün pulları hadi. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |