Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Harika!:) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Hiçbir Şey(Tanıtım Filmi) Gilette'nin reklamını izledim yani o açıldı basınca, bi an çok korktum yani çok korktum, kafamdakini yansıtamıyorum kötü oluyor dedin bunu mu kötü dedim içimden:) Ben bi izlemeyemedim ya beceriksizim ... |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: After Effects'te yazının arka kısmı nasıl gösterilir? Yok 3 boyutlu karakter istiyor, basit yolunu anlatayim ben.Bi comp açıyoruz ve yazıyı yazıyoruz.Alt+geri tuşu ile arka arkaya arkasına yazığımız text layerini kopyalıyoruz.Tabi layerlar 3D Layer olmas... |
Forumda After Effects |
18 yıl önce |
|
Mika - Lollipop (Animasyon) Yaklaşık 15 gündür oturup çizdiğim bi animasyona devam ediyorum, biterse kısa film animasyon kategorisinde başvurmayı düşünüyorum, ama konusu vs.. olmadığı için videoart gibi bir tür gibi geliyor ban... |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: KAMERA ALIM KILAVUZU O zaman ezici bir üstünlük ile DVX.Canon'un tek artısı değişebilir lens, ama hangi kısacı geniş açı lens alabilir ki o fiyata tekrarlıyorum;) |
Forumda Kamerayı Bulmak |
18 yıl önce |
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var Ben de dandik bi gruba klip çekiyorlar sandım, amerikada zırt pırt böle gruplar var ya:) Tanınan veya sadece senin bildiğin bi grup:PKeyler çok temiz ya yani set fotoğraflarını da gördüm onlarda pırıl... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: KAMERA ALIM KILAVUZU Şimdi acaip bi soru oldu tabi ama FX1 HDV ama başarısız, DVX SD ama başarılı:) |
Forumda Kamerayı Bulmak |
18 yıl önce |
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var Greenscreen olarak çekilmiş, ama bu kadar keskin görüntüler, iyi keyleme görmedim diyebilirim:)Üstten soft ışıklandırma ile ışıklandırmışlar tabi gölgeler yere düşünce güzel keyleme yapılmış çok başar... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Güncel Doğubank Kamera Fiyatları Dolardan dolayı eşitliyorlardır fiyatları belkide. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var Duyurulara aç istersen, daha rahat olur duyurmak, fiyat fln da yazarsın. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var izleyin derim fx1 ile çekilmiş, adaptör yok:) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Haber Ajansı (FFHA) Tamam ama bu pisko manyak sonuçta ne için attığı belli kezzabı yani. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
JVC PL Mount Film Lens Adapter for GY-HD200/250 JVC PL Mount Film Lens Adapter for GY-HD200/250To enable the use of film lenses with the ProHD line of camcorders, JVC optical engineers have implemented an all-optical relay system that takes the ima... |
Forumda Ticari Ürünler |
18 yıl önce |
|
Cevap: Eski film efekti... Red Gaint Magic Bullet Plugin'inde bu efekt olması gerekiyor. |
Forumda After Effects |
18 yıl önce |
|
Cevap: I'm Legend Nerede geçiyor onu bile bilmiyorum ben, Tv'deki spiker mi diyor? |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |