Görkem
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Kendi başlığı var sanıyordum, yanılmışım galiba. The Reader'ı izledim az önce. Yine "yuh" der misiniz bilemiyorum ama bence enfes bir film. Hep diyoruz ya, "hikayeler tükendi".... İşte hikaye. Filmde ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Sinematografi ve Hikaye Ben yine iddia ettiklerimin arkasındayım ama Ahbap'ın söylediğinde haklılık payı da var. En azından kesin ifadelere karşı tepkisi haklı. Ama benim yaklaşımım astığım astık meselesi değil asla, ne hadd... |
17 yıl önce | |
|
Re: Hazırlayacağım Tez için yardımınıza ihtiyacım var görkem bey sölediklerinize katılyıorum ama tek bir şey hariç kolay değil sinema okumak (6 senedir okulu bitirememiş biri 🙂 ) Amman arkadaşım, o şakamsı bir söylemdi. Asla fikrim o değil tabii ki, bu p... |
17 yıl önce | |
|
Re: Görüntü yönetmeni ve yönetmen ayırımı? Böyle bir başlık mevcut, altında sayfalarca tartışma ile birlikte. Oraya taşıyalım rica edeyim. Burada olmadığı için açmıştım ben, komple silinebilir varsa ya da o başlık buraya taşınabilir. |
Forumda Görüntü Yönetimi |
17 yıl önce |
|
Re: Bir filmi izletmek için konusunu abartmak gerekirmi ? Teşekkür ederim arkadaşlar. Görkem ne demek istediğini anladım, seyirci bak bunun sonu kesin böyle biter gibi bir hisse kapılmadan, seyirciye istediğini vereceksin. Ayrıca bunu yaparken işin bir kısmı... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
17 yıl önce |
|
Görüntü yönetmeni ve yönetmen ayırımı? Bazı filmlerin basın bültenlerinde ya da filmin ekibiyle yapılmış sohbetlerde şöyle söylemlere denk geliyorum. Görüntü yönetmeni yaklaşık olarak diyor ki örneğin: "sahnedeki gerilimi ve heyecanı verme... |
Forumda Görüntü Yönetimi |
17 yıl önce |
|
Re: Filmler, neden film festivallerine gönderilir? Söyleyenler doğru, ek olarak şu da var; kısa film için gösterim ve paylaşma ortamı sadece internet. Festivaller hem toplu halde gösterime olanak veriyor, hem de filminizi işin mutfağındaki kişilerin b... |
17 yıl önce | |
|
Re: 100 yıllık geyik.... Biz de yapalım mı? Bende fikrimi söyleyeyim bari. Gerçekten böyle bir durumda olmadan cevap vermek kolay geliyor 🙂 Eşim tiyatroda oyunculuk yapmıştı bir dönem ve kariyeri bitti gibi. Eğer gerçekten profesyonel bir proje... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Bir filmi izletmek için konusunu abartmak gerekirmi ? Görkem senin bu "asla ama asla" "hiçbir zaman olmayacak" gibi despot tavırların çok garibime gidiyor. Olabilir, abartma da yeri geldiğinde çok güzel olabilir, niye bu kadar dogmatiksin ya, gevşe, raha... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
17 yıl önce |
|
Re: Bir filmi izletmek için konusunu abartmak gerekirmi ? Belirttiğin örnek için hikayeyi görmeden birşey söylemek zor ama abartmak asla ve asla doğru bir yaklaşım değildir. Çünkü aslında seyirci kendi zihninde karakterin yaşadığı çalkantıları sürekli düşüne... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
17 yıl önce |
|
Re: Hazırlayacağım Tez için yardımınıza ihtiyacım var Böyle şeyleri görüdükçe sinema okumanın gayet kolay, keyifli, eğlenceli, hobimsi birşey olduğunu düşünmeden edemiyorum. Çağlar arkadaşım, üzerine yazman gereken film öylesine arketip bir film ki bir n... |
17 yıl önce | |
|
100 yıllık geyik.... Biz de yapalım mı? Eşiniz, sevgiliniz, kız kardeşiniz.... Oyuncu ve bir projesinde sevişecek.... 🙂 Ehm.... ???Ne yapmayı düşünebilme eğiliminde olmayı planlama girişimi söz konusu olabilirdi? |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Telekom kapatsa da biz girmesinin yolunu buluruz Başlığın doğrusu "girmenin" olmalı aslında. Bu hali günlük konuşmaya daha yakın oluyor biraz. Sickman, fazla hassasiyet her zaman eksiğinden daha iyidir dostum. Sen beni anlarsın, ben seni anlarım ama... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Telekom kapatsa da biz girmesinin yolunu buluruz Görkem "Aktif" bayan ne abi 😯 ne haltlar yiyosunuz burda ne dolaplar dönüyo. 😀 Koğuşa çevirdiniz iyice alo. Ayrıca ben hermafrodit falan olma fikrine sıcak bakmıyorum, o çözmez bizim problemimizi. Bö... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Biraz eğleneyim dedim, Incredible Hulk'ı izledim dün gece. Bol gürültü, bol aksiyon, bol patlama çatlama, feci güç kullanımı. Zaten bu biraz eğlence oluyor gibi bazen. Ama iyi bir değil ve Edward'ı iy... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |