Görkem
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Telekom kapatsa da biz girmesinin yolunu buluruz Ya arkadaşlar, kadınlık, erkeklik falan demişsiniz de bir an aklıma geldi;Forumda aktif bayan üye yok gibi geldi bana ya.... Var mı? |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Hoşgeldin Aykut.Forumda aktif ol, bol bol sohbetleş, hem sor hem cevap ver, bulunduğun ortam çok hoş emin ol.Sitedeki aktif üyelerin hemen hepsi gerçek sinema adamlarıdır, hiç şüphen olmasın. Tartışma... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Telekom kapatsa da biz girmesinin yolunu buluruz Valla hiç tirplere girmem, ben paşalar gibi yedim. Ama zaten yerim böyle numaraları çünkü işler nasıl yürür bilmiyorum ki. 🙂Fazla korkmadım ama çünkü zaten siyaset/politika yazmam, sevmem. Ama güzel n... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Doğallık, gerçeklik sorunu.... Hmm.... Ben de yakın birşey söylemeye çalışıyordum, beceremedim, sen daha güzel ifade ettin.Anladım demek istediğini. O zaman, bir dakika.... Benim sorumun cevabı olumsuz o zaman. Yani illa bir düzenl... |
Forumda Sanat Yönetimi |
17 yıl önce |
|
Re: Canon HV30 satın alma SORU rehberi 🙂 Görkem bana da alsana, almadım, pişmanım.. 🙂 Tamam tamam. Mesaj alınmıştır dostlar. Memnun kalmazsan (bir ihtimal) satın alacak çok adam var sırada en azından 😀 :)) Valla hiç bunu düşünmemiştim. Ama m... |
Forumda Kamerayı Bulmak |
17 yıl önce |
|
Ötesi, hep ötesi.... Daha önce oyunculuk meselesinde konuşmuştuk bunu biryerlerde arkadaşlarla. Kevin Spacey demiştim ben, Jack Nicholson demiştim. "Bakın ben oynuyorum" diye oynuyorlar ama bu cüretlerine rağmen yine de m... |
17 yıl önce | |
|
Re: Doğallık, gerçeklik sorunu.... Şimdi dostum.... Bu söylediğinin üzerine ben esas gelmek istediğim noktaya geldim, zor oldu biraz, benim eksikliğim, kusura bakma. Genel sohbete bir başlık açacağım, "Ötesi, hep ötesi...." falan gibi ... |
Forumda Sanat Yönetimi |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Mendes'in Revolutionary Road'unu izledim az önce. İyi bir film denebilir ama hemen her Mendes filmi gibi, yarı milimalist, "az her zaman fazladır" düsturuya çekilmiş ama o kadar da fazla olamamış bir ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Sevmediğiniz Yönetmenler Woody Allen'ın sorunu biraz Stephen King'in sorunu gibi. Fazla üretken. Kariyerine bakın, benzerine az rastlanır bir film sayısı ile karşılaşacaksınız. BU her ne kadar övünülecek ya da takdir edilecek... |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: Canon HV30 satın alma SORU rehberi 🙂 Görkem bana da alsana, almadım, pişmanım.. 🙂 Tamam tamam. Mesaj alınmıştır dostlar. |
Forumda Kamerayı Bulmak |
17 yıl önce |
|
Re: Doğallık, gerçeklik sorunu.... Valla arkadaşlar, verdiğiniz cevaplardan anladığım kadarıyla derdimi iyi anlatamamışım. Benim sorun olarak kast ettiğim şey, kamera, ışık vs. değil. Yapım tasarımı mı dersiniz? Sanat yönetimi mi? Yani... |
Forumda Sanat Yönetimi |
17 yıl önce |
|
Re: Canon HV30 satın alma SORU rehberi 🙂 Sony HDR-HC3 HDV 1080i, HV30'a karşı nasıl bir rakiptir arkadaşlar? Hangisi tercih edilmelidir? Bizler burada HV30 haricinde kamera tanımayız, tanıyanı da yaşatmayız, videolar gösterir denemeler yapar... |
Forumda Kamerayı Bulmak |
17 yıl önce |
|
Re: En Sevmediğiniz Yönetmenler Onu geçtim Woody allen denmiş 🙁 Haklısın. Onu da diyecektim. |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: Sufle vermek Valla set tecrübem fazla yok ama olduğunda da bu tip problemler yaşayacağımı hiç sanmıyorum. Oyuncu çalışacak arkadaşlar. Bu proje benim olduğu kadar onun, kabul etmeseydi, gelmeseydi, "oynarım" demes... |
Forumda Ses ve Kayıt |
17 yıl önce |
|
Doğallık, gerçeklik sorunu.... Bir evin içerisinde geçen uzunca bir diyalog çekeceksiniz diyelim.Karakterler uzun uzun konuşacak, sohbet bazen gerilecek bazen çözülecek. Bu yüzden (ve zaten gerektiği için) mümkün mertebe karakterle... |
Forumda Sanat Yönetimi |
17 yıl önce |