Görkem
Eklenen Forum Cevapları
|
(Siteiçi Röportajlar 2) Beetlejuice ile Sohbet.... Özgür Bakar: “BENDE YARIM SAAT SİGARA İÇEN ADAMI GÖSTERMEK İSTİYORUM! BENDE YATAKTAN UYANAN ADAMLARLA BAŞLAYAN FİX KISA FİLMLER CEKMEK İSTİYORUM! DEVLET BANA YARDIM ETSİN!” Röportaj serimizin ikinci k... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
(Siteiçi röportajlar 1) The Dude'la Sohbet.... “Sitemizin değerli üyesi” diye sunmama gerek yok, elimizden geldiğince değerli elemanları röportaj sayfalarımıza taşımaya çalışacağız zaten. Evet….. Eylem Caner. İlk röportajımızın misafiri. Rezalet ... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Forum oyunu "Alttaki..." Eylem'in durumu zaten sürekli br mutasyon halidir. Biz onu böyle kabul ettik. 🙂 Alttaki, site içi röportaj yapacağım, kiminle yapayım? |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: başardık !!! sonunda steadicam yaptık !!! Bu gerçekten iyi çalışma olmuş, yararlanılacağı kesin. Ama deneme çekiminin daha ilk planındaki ve devamında da sürekli var olan sağa eğik kadraj aslında deneme çekimini başarısız kılmış gibi. Tabi am... |
Forumda DIY - Kendin Yap |
17 yıl önce |
|
Re: Kullanılabilecek Amatör Işık Kaynakları Işık yapılırken kontrol edilen şey, ışık değil gölgelerdir. Bu gayet doğru bir tespit ve tavsiye. |
Forumda Sinema'da Işık |
17 yıl önce |
|
Re: Mutlaka izleyin: Seconds (1966) Görkem hepimizi gazladın bakalım sonuç ne olacak. Valla dostum, bak ilk mesajda belirttim özellikle, "işte hayatınızın filmi! Saldırın!" gibi bir hava yaratmak istemem. Aranızda başarısız bulan da ola... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Mutlaka izleyin: Seconds (1966) John Frankenheimer'in yönettiği Seconds isimli filmi birkaç yıldır kovalıyordum. Sonunda edinip izledim. Şimdi.... Bir filmi abartılı sıfatlarla övmek, diğer izleyenlerin beklentilerini en üst seviyey... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: kısa film arkası nereden izlenir? İrfan Demirci diye bir arkadaş var. Birkaç tane kısa filmi var. Ve filmlerinin hep çekim arkalarını da kendi sitesine koymuş. Adını aratıp sitesine girebilirsin. |
Forumda Kısa Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Düşüş Fikir olarak ilginç bir film değil bu. Ancak uygulama güzel. Bu iki cümle, kısa filmlerde genelde tam tersi olarak beden bulur. Özellikle bu yüzden gayet başarılı buldum filmi. Ama süresi, anlattıklar... |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: Quantum of Solace / James Bond Valla yeni nesil Bond'un ilk filmi bence gayet iyiydi, hem eğlenceliydi hem de tematik zenginliği vardı. Bond mit'ini eleştiriyor, yorumluyor yeni bir kılıfa sokuyordu. Ama bu ikinci film gayet yavan... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Çok etkileyici bir film olabilecekken mecburen vasat sınıfında kalmış, sıkılmadan izlenebilen bir film olmuş Gayet yeterli bir özet. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Issız Adam Tony Scott'la ilgili söylediklerine karşı söyleyeceklerimi maddelesem daha iyi olacak. 1- "Hakkını yemişsin" demişsin ama inan bana bu hak yemekle ilgisiz birşey. Yani bu yönetmen hakkında söyledikler... |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: Issız Adam Valla Fırat, doğru söylüyorsun ama birde işe şöyle bakmak lazım: Tanıdığımız, çok sevdiğimiz bir sürü yönetmen filmlerine bilerek isteyerek derin alt metinler ya da düşünsel boyut eklemekten kaçınır. ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Issız Adam Filmi yakın zamanda izledim.Burada 7 sayfa konuşulduğunu görünce "zaman buluduğumda bakayım" diye düşündüm.Hepsini okuyunca da ciddi ciddi birkaç başlığı bir arada tüketmiş gibi hissettim kendimi.Şimd... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Kullanılabilecek Amatör Işık Kaynakları Normal bir evin elektrik sistemi aynı anda 4000-5000 watt'ı kaldırır. Sözgelimi evde aynı anda klima (1500-2000 watt) elektrikli soba (700-2000 watt) ve fırın (1000-3000 watt) çalışabilir. Ama hepsini... |
Forumda Sinema'da Işık |
17 yıl önce |