Görkem
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: En iyi 3 çizgiroman uyarlamasını seçelim.... Çizgiroman uyarlaması olupta en iyi film olanları seçmeye çalışıyoruz tabii ki.Hiçbirimiz bu kadar uyarlamanın çizgiromanını okumadık."İyi uyarlanmış" anlamında değil, "iyi film" anlamında bu anket. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
En İyi 3 Çizgiroman Uyarlaması 3 adet seçim yapınız arkadaşlar. Amaç ilk 3'ü belirlemek. Umarım adaylardan yazmadığım kalmamıştır. 🙂 Aslında seçenek sayısı yetmedi, en fazla 20'ymiş. Ben 29 tane girmiştim. The Mask, Spawn, İncredib... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Az önce bir süredir kovaladığım American Splendor'u izledim. Çok hoş bir film. Dramatik olmayan bir karakter dramı. Sürükleyici olmayan ama bırakamadığınız bir öykü. Komik ama komik olmaya çalışmayan ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Tarantino "Muğlakta bir yönetmen!" - Tarantino son filminde bu adamdan çalmış!- Gerçekten mi? O sadece en iyilerden çalar. O zaman bu adam cidden iyi olmalı! entourage'dan 😀 Bu gerçekten iyiymiş. |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Sam Mendes'in Jarhead'ini izleyebildim sonunda. İyi ki de izlemişim. Bambaşka bir savaş filmi. Sağlam eleştirel yapısı olan, herşeyiyle özenli bir film. Shmalayan'ın Köy'ünü de tekrar izledim. İlk izl... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En sevdiğiniz yönetmenler! payitaht, söylediklerin bana keyif veren şeyler inan ki, aksini iddia etmiyorum. Sadece seni iyimser buluyorum ve aslında sana özeniyorum. Bende söyledim, torunumun Rear Window'a dönmesi hoş birşeydir... |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: En Sevdiğiniz Kısa Filmler Kunio Katô/Tsumiki no ie 2009 Yılı en iyi kısa animasyon ockarı. Ararken bula bula feysbukta bağlantısını bulabilmiştim. Size de onu vereyim. Gerçekten iyi bir film. |
Forumda Kısa Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: "Dereyi Tanımadan Paçayı Sıvama" Meselesi Bu bilgi paylaşmama, sindirme meseleleri can sıkıcı şeyler tabi. Tamamı kişisel yaklaşımlarla ilgili zaten. Ama Mustafakenan'ın söylediği çok güzel bir söz vardı: "(Ekipman anlamında) Hiçbirşeyinin ol... |
17 yıl önce | |
|
Re: En sevdiğiniz yönetmenler! Birbirini yanlışlayan şeyler söylemiyoruz. Bu filmlerin eski yüzlü durmasını sen anlayabilirsin ama genel izleyici kitlesi anlamak durumunda değil. Sen sıkılmazsın ama öteki sıkılır ve sıkılıyor. Ve b... |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: En sevdiğiniz yönetmenler! Şimdi oturup Godard, Hitchcock, Orson Welles, Eisenstein izlemek öğretici, şaşırtıcı. Ama verdiği keyif tartışılır bana göre. Aha. Al sözünü geri, al. Hitchkoc bu kategoriye nasıl girer yav adam ilgiy... |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: En sevdiğiniz yönetmenler! BU "yönetmen sevmek" ifadesi aslında biraz şaibeli. Fİlmleri sevmek, temaları sevmek, sinematografiyi sevmek hep farklı şeyler. Yani kimi yönetmen vardır yaptığı filmleri seversiniz. Kimi vardır yönet... |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: "Dereyi Tanımadan Paçayı Sıvama" Meselesi payitaht, söylediğin yetenek meselesi de biraz farklı birşey gibi geliyor bana, bilmem yanılıyor muyum? Yeteneksiz biri zaten sinemaya merak saramaz çünkü birsürü şey okusa, izlese, araştırsa bile (ya... |
17 yıl önce | |
|
Re: Luis Royo.... aslında şu çizgilerle ve renklerle Luiz Royo bir çizgi romana imza atsa kimbilir nasıl olurdu ? Enfes olurdu muhtemelen. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Ron Howard'ın (Ya da TOm Hanks'in mi demeliydim?) Melekler ve Şeytanlar'ını izledim. Kitabını da okumuştum zamanında. Kitap Da Vinci'den iyiydi, filmi de Da Vinci'den iyi olmuş. Ama genel olarak bakıl... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Herhangi Bir Konuda ve Sebeple Bıktıklarımız! Bazı yerli dizilerde iyi birşeyler olduğunu hala iddia edenlerden bıktım. İsterse Jack Nicholson oynasın, izlemiyorum ve bu değişmeyecek. Bıktım kardeşim bıktım! En basit, salak, sık görülen fiziksel... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |