Görkem
Eklenen Forum Cevapları
|
İsteyip de Bir Türlü İzleyemediğiniz Filmler John Cassevetes'den Faces/Yüzler ve Shadows/Gölgeler filmleri. Shadows iki yıldır pc'de bekliyor, altyazısını yapan çıkmamış.Joseph Losey'den The Servant/Uşak. Bu da iki yıldır pc'de, altyazısı mevcut... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En iyi 3 Kubrick filmini seçelim.... Tam bir genel izleyiciyim. A Clockwork Orange, Full Metal Jacket, 2001. Benim tercihlerim de aynen bunlardı. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Tous les matins du monde/Alain Corneau Valla bu filmi de birkaç yerde duymuştum çok iyi diye, özellikle bulup izledim ve çok etkilendim. Minimalist denemez belki ama minimal tarafları da olan, bir sanatçının dramı, bir karakter dramı, bir ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Dolores Claiborne/Taylor Hackford İşte gizli bir başyapıt daha.Stephen King'in az bilinen, korku türünde olmayan filmlerinden biri. Ondan uyarlamış yani. Ama kadro bambaşka -çok şükür-. Tony Gilroy yazmış, Taylor Hackford yönetmiş. Ka... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En iyi 3 çizgiroman uyarlamasını seçelim.... Arkadaşlar, anketteki "yeniden oy kullanma şansı" aktif edilmiştir. Dİleyen oyunu değiştirebilir. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En iyi 3 Kubrick filmini seçelim.... İlk oyu da ben kullandım. Bakalım nasıl bir tablo çıkacak? 🙂BU arada, kullanılan oyu değiştirme şansımız varmış. Onu da işaretledim. 🙂 |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
En iyi 3 Kubrick Filmi Bu anket zaten aklımdaydı, bugüne nasipmiş. Merak ettiğim bir soru çünkü. 🙂 |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En iyi 3 çizgiroman uyarlamasını seçelim.... Herkes verdiği oyu yazsın, 300'e oy vermeyenler çıksın meydana bakalım, yazıyorum kenara bunları hep. Şimdi Görkem bir, sör Baco iki, evet diğerleri dökülün pulları hadi. Gerçekten 300'de iyiydi aslın... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: OYUN: Film Kareleriyle Ardışık Sayılar Valla bu iyi bir fikir, hoş bir oyun olur ama biraz zahmetli ve zor bir çaba. HEr rakam için film karesi bulmak kolay değil.Ve aynı kareyi kullanmama şartı olmalı gibi. Yoksa benim bu koyduğum kare ga... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: En iyi 3 çizgiroman uyarlamasını seçelim.... Valla dürüst olmak gerekirse American Splendor ve Dark Knight izlediğim en iyi uyarlamalar arasındadır ama ilk üç Batman (1989), The Crow ve Sin City benim için sanırım. Onlara verdim. Dark Knight naı... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Terminator - Salvation Yapma bea Görkem, Matrix'in yarattığı boşluğu doldurma çabası dersen üzersin beni. Gökten zembille inmedi ya Arnold. : ) Elbet çekeceklerdi ilerisini. Birincisi Arnold'ın konuyla ilgisini anlayamadım,... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Eastwood'un Alkatraz'dan kaçışını izledim. Yeterince kötüydü.Hemen ardından panzehir niyetine Wong Kar Wai'den Chungking Express'i izledim. Gayet iyiydi, gerçek bir görsel keyifti. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Terminator - Salvation James Cameron ne kadar enfes bir herif, görüyoruz işte. Adamın zamanında yazdığı, 5 milyon dolara çektiği filmin meyveleri tükenip bitmiyor bir türlü.Terminatör serisi bir üçleme olarak çekiliyor, bu ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En iyi 3 çizgiroman uyarlamasını seçelim.... Yorum ve tespitleriniz gayet yerinde bence de, katılıyorum fikirlerinize Sadece V for Vendetta'yı kötü bir film olarak görüyorum ben, KEzzAP yanlız değilsin, iki kez izledim ama fikrim değişmedi. 🙂 Ço... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Tarantino "Muğlakta bir yönetmen!" Tarantino hiçbir zaman benim favori adamlarımdan değildi. İlk on'da bile olmadı. Yönettiği filmleri izledim ama zaten az filmi olduğu ve filmlerinin de eğlenceli olmaya gebe olmaları nedeni ile.Ama se... |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |