Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Kısa Film Çekmek İstiyorum !.. slm ben kaan tekin 6 senedir tiyatrocuyum film izlemek ve film yorumlamak ayrıca kendi yazdığımı çekmek istiyorum bunun için ekipe ve ekipmanlara ihtiyacım var filmin türür korku macera vampirleri... |
Forumda Kısa Metraj |
16 yıl önce |
|
Uluslararası fonlar ve çalışma sistemleri semineri Merhaba... Yapımlab, atölye çalışmalarına geçtiğimiz Temmuz ayında başladı.Hafta arası ve hafta sonu grupları ile yaşadığımız deneyim gerçekten çok heyecan vericiydi. Benim açımdan bakılırsa, Türk sin... |
Forumda Duyurular |
16 yıl önce |
|
Re: Klip çekimi için gerekli ekipman ve yönetmen aranıyor Klibi kendi parçama çekicem. arkadaşın da dediği gibi müzikle uğraşıyoruz. bu konuda bir fikri olan yardımcı olan yokmu ? |
Forumda Duyurular |
16 yıl önce |
|
Re: Bursa'daki adını koyamadığımız film 🙂 vayy abi hayırlı olsun ya resimlere baktımda bu film baya tutacağa benziyo zaten Acar ailesinin farkını yine gözler önüne seriyosunuz. Yönetmende son zamanların gözde yönetmeni ve bu işte sizinde parm... |
Forumda Arşiv |
16 yıl önce |
|
Re: Bir Türk dövüş sahnesi! 1- 500 bolumluk kurtlar vadisinde sunun kadar calisilmis, muthis bir sahne izleyemedim. harika, emeginize saglik.2- "KungFu" ve "Turk" kavramlari pek ic ice girmiyor. Film ozgurdur, ama benimsenmesi e... |
Forumda Arşiv |
16 yıl önce |
|
Klip çekimi için gerekli ekipman ve yönetmen aranıyor proff kalitede klip çekmek istiyorum. bu işle uğraşanlar elinde sağlam kamerası olup montajdan anlayanlar bana ulaşırsa sevinirim. izmirde olması daha iyi olur. teşekkür ederim. mail : cevher_alfa-b@... |
Forumda Duyurular |
16 yıl önce |
|
Re: Senaryo piyasasi.. peki yönetmenin ilgisini çekmek için gerçek , yaşanmış bir senaryo yeterlimidir ? Hayır, yeterli değildir. Birçok başka kriterle bilrikte sinematografik olması daha önemlidir. Gerçeklere dayanan hikay... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
16 yıl önce |
|
Re: Senaryo piyasasi.. peki yönetmenin ilgisini çekmek için gerçek , yaşanmış bir senaryo yeterlimidir ? |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
16 yıl önce |
|
Re: Pst! ellerinize sağlık diğer filmlerinize de baktım özellikle tavla kitabı çok güzel. |
Forumda Arşiv |
16 yıl önce |
|
Re: Canon 7D ile Çekilmiş Yayınlanmamış 20 Harika Kısa Film canon 7d fotoğraf makinası değil miydi? |
Forumda Kısa Metraj |
16 yıl önce |
|
Re: Tek Bir Kamera Çekimi Sırasında Bir sürü Açı ben de takılmıştım bu konuya ama daha sonra filmlerde o geçişlere dikkat edince farkettim. hatta hatalar bile farkediliyor. elini 2 defa kaldırıyor gibi olabiliyor mesela. yalnız şunu çözemedim konuşm... |
Forumda Görüntü Yönetimi |
16 yıl önce |
|
Re: Premiere Pro CS4 asla export yapmıyor!!! Farklı formatlarda export almayı denedin mi ? Sistemindeki codecler seçtiğin formatı desteklemiyor olabilir. Edit : Bi de şöyle bi şey var belki yardımı olur. Çok teşekkürler, çok makbule geçti.. Az d... |
Forumda Adobe Premiere |
16 yıl önce |
|
Re: Canon 550D Herkese merhaba bir sorum var yardımcı olabılırmısınız ? 1.0.8 versiyon Firmware dosyası Canon�n nasıl dowlond edebılırım?dowlonad ettıkten sonra makıneye nasıl kurlumunu yapacam turkçe menulu anlatım... |
Forumda DSLR/Mirrorless Kameralar |
16 yıl önce |
|
Re: Aramızda Kalsın Sinema Ekibi'ne montajcı ve kameraman bak ben kameramanlık filan yaptım ekime kadarda istanbuldayım, |
Forumda Ekip Arayışı |
16 yıl önce |
|
Görmek [vimeo][/vimeo] |
Forumda Arşiv |
16 yıl önce |