Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: kafe kısa film . |
Forumda Kısa Metraj |
15 yıl önce |
|
Re: kafe kısa film kısacası filmde de geçtiği gibi; "denedim, yanıldım, gene denedim, gene yanıldım, daha iyi yanıldım, ki daha iyiye gidebilmek için" 🙂 |
Forumda Kısa Metraj |
15 yıl önce |
|
Re: kafe kısa film Merhaba arkadaşlar. Ben "Kafe" filminin yönetmeni tufan. eleştirilerinizin çoğunluğunda öznel olarak haklısınız. Basit ve genel bir konunun tekrar ama kendi dilimce aktarılmış hali kafe. çok eksikleri... |
Forumda Kısa Metraj |
15 yıl önce |
|
Ekranı ikiye bölme programı Merhabalar ben bir sahnede ekranı ikiye bölüp iki farklı sahnenin de oynayacağı bir program arıyorum da böyle bir program var mıdır? uzun zamandır arıyorum ama bulamadım.Yardımcı olabilirseniz sevinir... |
Forumda Diğer Yazılımlar |
15 yıl önce |
|
Re: Satılık Ekşi Sözlük Hesabı ekşi sözlük hesabım ile hiç entry girilmemiş galatasaraysozluk hesabımı takas yapabilirim.ama galatasaray sözluk hesabının adı güzel olması lazım |
Forumda Konu Dışı |
15 yıl önce |
|
Re: Tanışma ve Bir Çok Soruyla Geldim çok sağolun cevap için.Ülkede adından söz ettiren yönetmen sayısı oldukça az.Bir nuri bilge ceylan boğaziçi ee mezunu.O hayatı ekonomik olarak kazanmış kaybedecek birşeyi yok artık.Ama sanırım ülkemiz... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
15 yıl önce |
|
Tanışma ve Bir Çok Soruyla Geldim MerhabalarSitenizi bu gece gördüm ve benim için biçilmiş bir kaftan olduğunu farkettim.Hep merak ettiğim birşey var.Burada amatör profesyonel sinema ile uğraşan pek çok insan var.Üniversitelerde sinem... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
15 yıl önce |
|
Re: Redrock Micro Shoulder & Redrock HD DSLR almak için!! REDROCK Cinema Bundle(WITH MatteBox and FollowFocus):200 tlShoulderMount: 100 TLFollowFocus:75 TLMatteBox :100 TL senmi satıyorsun, yada nerden alabılırım yanıtlarsan sevınırım kolay gelsın |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
15 yıl önce |
|
Re: PProHeadless.exe Hata Tekrar teşekkür ederek çözümiçin kullandığım yolu yazmak isterim. "barisferah" tavsiyeleri ışığında kullandığım dosyalarıdeğişik dosya formatına çevirdim (h264 codec hd ... olan film dosyasını yine ... |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |
|
Cahile destek amaçlı bilgi ! Arkadaşlar ben bu film olaylarına yeni girdim film ve kameralar hakkında bilgim bu forumdan okuduğum kadar.Benim kafamda birkaç tane soru işareti var siz üstadlar bunlara cevap verirse çok memnun olur... |
Forumda Kamerayı Bulmak |
15 yıl önce |
|
Re: PProHeadless.exe Hata teşekkür ederim deneyeceğim umarım olur |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |
|
PProHeadless.exe Hata selamlar;cs 5 te hazırladığım projeyi encoder ile çıkış almaya çalıştığımda PProHeadless.exe Hata şeklinde bir hata veriyor. forumlarda aradım fakat sonuç bulamadım. yardımlarınızı bekliyorum.teşekkür... |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |
|
Re: Sinema-TV bölümü kısa film ücret Bende bir sinema öğrencisiyim ve ne yazık ki bu tip insanlar bölümlerde fazlasıyla mevcut. 4. sınıfa geçip beyaz ayarı yapmayı bilmeyen tipleri biliyorum, hatta Eisenstein'ı Einstein'la karıştırıp ''... |
Forumda Duyurular |
15 yıl önce |
|
GOÜ 1. ULUSAL KISA FİLM FESİVALİ GOÜ 1.ULUSAL KISA FİLM FESTİVALİ 9-10 MAYIS TA DÜZENLENİYOR. TOKAT'TA SİNEMA ADINA İLK ADIMLARI ATAN GOPSİNEK, SİNEMA CAMİASINDAN BU FESTİVALE FİLMLERİNİ GÖNDEREREK DESTEK BEKLİYOR. AYRINTILI BİLGİ: "... |
Forumda Festival ve Yarışmalar |
15 yıl önce |
|
Re: The Fighter Amerikan banliyösünden güzel bir kesit sunmakta film.Orada işlerin nasıl işlediğini bize gayet de açık ve kendi gözlemimizmişçesine farkettiriyor.Bu da filmin en önemli artısıydı bana göre.Yani oradak... |
Forumda Uzun Metraj |
15 yıl önce |