Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
herhangi bir rengi ön plana çıkarma arkadaşlar edius kullanarak bunu yapabilmem mümkün mü ? bir de siyah-beyaz bir videoda tek renk gösterebilir miyim ? (örn. kırmızı) |
Forumda Kurgu |
15 yıl önce |
|
Re: Hadi! Işık kullanımı ve ses fena değil. Başarılarınızın devamını dilerim. |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
Re: Portishead - Roads | İlk Video Klip Öncelikle herkese teşekkürler.. Tolga Depo, İstanbul'un sürekli değişen hava koşulları ve dikkatsizliğimiz yüzünden o iki kol aynı ama giysi farklı evet :/ Ayrıyetten bu durumu farkedenlerin sayısı o ... |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
Portishead - Roads | İlk Video Klip [vimeo][/vimeo] Merhaba arkadaşlar,İlk video klip çalışmamızı sizlerle paylaşmak istedim.Yorumlarınızdan mahrum bırakmayın lütfen, şimdiden teşekkürler... |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
Re: Zaaf (2011) oyuncular gerçekten müthiş,ben beğendim diyebilirim.. halkalı toplu konutlara benzettim mekanı orası olabilir mi acaba ? |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Merhaba arkadaşlar. Adım Ayhan . İstanbul'luyum . Ama okul dolayısıyla forumunuza Eskişehir'den katılıyorum =) Anadolu Üniversitesi Sinema-TV Bölümünde okuyorum. Eskişehir - İstanbul arası mekik dokuy... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
15 yıl önce |
|
Re: Film Fabrikası Kısa Film Programı ben yurtdisindayim; ama sozlukten ya da buradan agzi laf yapan 2-3 kisi rahat bulmak cok zor olmaz saniyorum. ben de uzaktan yapabilecegim bir is olursa yardim edebilirim. |
Forumda Duyurular |
15 yıl önce |
|
Re: Film Fabrikası Kısa Film Programı O yayin akisi bana biraz eski TRT programlarini hatirlatti. Bence sunucular kesinlikle olmali (2-3 sunucu olabilir) ve program vtr bazli degil sunucu bazli olmali. Yani onceden hazirlanmis gibi degil ... |
Forumda Duyurular |
15 yıl önce |
|
Re: Canon 550D için ev yapımı omuzluk! ..... |
Forumda DIY - Kendin Yap |
15 yıl önce |
|
Re: Canon 550D için ev yapımı omuzluk! ...... |
Forumda DIY - Kendin Yap |
15 yıl önce |
|
Re: Tiyatro Oyunumuzu Kayda alacak gönüllü arkadaşlar ne güzel bir haber :)) çok teşekkürler Ali. Onur'a e posta attım, detaylara özelden devam ederiz. Oyunumuz 20 Nisan'a kadar çeşitli tarihlerde oynanacaktır, gelip izlemek isteyenler e-posta atabilirle... |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |
|
Re: 5.Anadolu Üniversitesi Kısa Film Günleri Hayır yok O Mayısta sanırım |
Forumda Festival ve Yarışmalar |
15 yıl önce |
|
2 sarı 2 beyaz Merhaba sürekli olarak senaryosu iyi kötü gözetmeden kendimizi geliştirmek amaçlı kısafilmler çekiyoruz ve bir süre sonra bunlardan bazılarını yayınlamaya başlıyacağız uzun süredir bu işle uğraşan ark... |
Forumda Sinema'da Işık |
15 yıl önce |
|
Re: El yapımı çakma boom mikrofon sorularım teşekkür ederim |
Forumda Ses ve Kayıt |
15 yıl önce |
|
Re: bir elmanın iki yarısı kısa metraj filmi için ekip Arkadaşlar çekim sürecinde yer almayı isterim. sadece amatör bir sinema tutkunuyum. ve amatörce yapılmış girişimlerim var. önemli olanın sinemayla ilgili bir şeyler yapmak isteyen bir avuç insanın bir... |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |