Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Ankara'da vıdeo klip çekecek yönetmen arıyorum Merhabalara öncelikle, albümden bir parçama orta yollu bir video klip çekecek yönetmen arıyorum.. |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |
|
Re: Özür Dilerim - İlk Korku Kısa Film Denemem korku sineması nedendir bilmem türk sinemasında bu tarz ucuz flas tv modunda ilerliyor efektler oyunculuklar geçişler japon sinmesı bunun üstündünden psikolojik ve kişinin ruh halinin yansımaları ile ... |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
Kiralık Ekipman 5D Mark II Body 24-105 L serisi lens50 mm 1.8 II lensSanDisk 16GB 60MB/s Extreme Compact Flash CardH4N ses kayıt cihazıRoad Ntg2 Shotgun MikrofonBoom pol setiManfretto Tripot Set halinde asistan ücre... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
ekranın 2 yanında siyah boşluk var??? Merhaba, Canon 5d mark ile çektiğim kısa filmin ölçüleri premiere' de çalıştıktan sonra 1920x1080 olarak çıktı. Bunu dvd ye yazdırmak istiyorum ama dvd ye yazıldıktan sonra ekranın 2 kenarında siyah b... |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Herkese selamlar... 🙂 |
Forumda Film Fabrikasi.com |
15 yıl önce |
|
Re: bornovadaki sinema tutkunları @snrst, buradan pm atarsan aynı zamanda uyarı maili geldiği için görebilirim. |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |
|
Re: Replica silah nasıl bulabilirm? Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim. Aradıklarımdan bir kısmı DT den temin ettim. |
Forumda Diğer Malzemeler |
15 yıl önce |
|
Handy35 V3 full set + 3 adet lens Handy35 V3 set + 3 adet lensResimler orjinal resimlerdir İhtiyaçtan satıyorum Monitor tutacağı gövdenin üzrinde bağlıdır Test kullanımı dışında 1 kere kullanılmıştır temizdir yedek parçaları ile ver... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Replica silah nasıl bulabilirm? Değerli arkadaşlar;Öncelikle ben foruma yeni katıldım ve herkese merhaba demek istiyorum.Herkese merhaba dedikten sonra,sorunuma değinmek ve sizlerden bunun hakkında bilgi almak istiyorum. Ben ve beni... |
Forumda Diğer Malzemeler |
15 yıl önce |
|
Re: kafe kısa film merhaba tekrar... evet "kafe" filminin yönetmeni tufan şimşekcan benim. facebook profilimden ikna etmye çalışabilirim;" onclick="window.open(this.href);return false;ödüller ve gösterimler için mutlulu... |
Forumda Kısa Metraj |
15 yıl önce |
|
Re: Ekranı ikiye bölme programı Böyle söyleyince kendimi çok cahil hissettim ama ben iki söylediğin arasında bir fark göremedim.Ben sadece şu ekteki gibi görüntüyü nasıl elde edebileceğimi sormuştum.Sanırım ya ben anlatamadım ya da ... |
Forumda Diğer Yazılımlar |
15 yıl önce |
|
Re: kafe kısa film . |
Forumda Kısa Metraj |
15 yıl önce |
|
Re: Barbo-The Zombie Slayer Kamera kullanis bicimi gayet guzel, tam aksiyon filmine uygun acilar kullanilmis. Bazi gecislerde az biraz acemilikler yapilmis ama cok da goze batmiyor. Renk kullanimi da guzel. Action Essentials efe... |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
Re: kafe kısa film . |
Forumda Kısa Metraj |
15 yıl önce |
|
(ÇOK ACİL) adobe premier hata veriyor sorry a serious error has occurred that requires adobe premiere pro to shut down we will attemp to save your current project adobe premierde başta açılırken böyle haya veriyor tamam tıklayınca o hat... |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |