Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: RED SCARLET ile ilgili herşey m başlangıç için iyi ama mx in olanakları çok daha fazla.eğer bu konuda az çok tecrübeniz varsa direk mx ile başlayın derim... |
15 yıl önce | |
|
Re: RED SCARLET ile ilgili herşey m almayın SAKIN. ben iki yıldır kullanıyorum hiç memnun değilim.epic almayı düşünüyorum kullanan varsa bilgi versin. |
15 yıl önce | |
|
kiralık uygun 5D Mark II ve ekipmanları Canon 5D Mark IICanon 50mm F 1.4 LensCanon 24-105mm F4L IS USM Lens 16 GB hızlı kart (60mb/s), 4 GB hızlı kart (60mb/s), Manfrotto 190xprob tripot Manfrotto 501hdv tripod kafası 150 TL |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
TİTREŞİM EFEKFİ Merhaba arkadaşlar ; Tarkanın kliplerindeki bir titreşim efekti var onu bulamıyorum aradım taradım yok. Bu bir hazır efektmi yoksa arka planı ileri geri oynatmakmı anlamadım. Örnegin su linkte tarkan... |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |
|
Re: Matruşka komik olmuş ama iyi de olmuş 😀 |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
Re: Sevda Yemini Özür diliyorum mekan noktasında bir açıklamada bulunmamışım... Çekim yeri Malatya olacak... Ekipmanlarla alakalı olarak da tekrar bir çalışma sonrası tekrar bir açıklama yapacağım... Teşekkürler... S... |
Forumda Duyurular |
15 yıl önce |
|
Satılık Sony FX1E Sony Fx1e kameramı satmaktayım. tertemiz hiçbir sıkıntısı olmaya uzun yıllar kullana bileceğiniz bir cihaz. Tripot2 adet Np 970 BattryÇantası 4000 tl. |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Satılık Canon EOS 50D Kozmetik olarak sıfırdan farksız ve kutusu, aksesuarları, dükkan garantisi mevcut olan bir üründür. Sadece gövde olarak satılık. " onclick="window.open(this.href);return false;? |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Yaka Mikrofonu Tavsiyesi Merhaba Arkadaşlar, Forumda yeniyim. Oldukça güzel ve faydalı bir site. Zaman buldukça ben de bilgi birikimimle katkıda bulunmaya çalışacağım. Benim bir sorum var. " onclick="window.open(this.href);re... |
Forumda Ses ve Kayıt |
15 yıl önce |
|
capture yardım merhaba arkadaşlar bir belgesel film çektım ancak hd çektiğimiz için kasetleri bir türlü capture yapamadım..hd cam'e ihtiyacım var capture yapmak için bana yardımcı olursanız sevınirim:) |
Forumda Kurgu |
15 yıl önce |
|
Re: "ÇEK BAKALIM" ÖDÜLLÜ KISA FİLM YARIŞMASI Arkadaşlar Atv'nin önce kısa kes olan sonrasında çek bakalım olan ve daha sonrasında isminin ne olacağı belli olmayan yarışma formatı ile ilgili yazacaklarımı dikkatlice okuyun ve haksız olup olmadığı... |
Forumda Festival ve Yarışmalar |
15 yıl önce |
|
Re: Bayan oyuncu haklısın komik oldu biraz ama gerçekten önemli 😀 |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |
|
Bayan oyuncu Arkadaşlar merhaba bir kısa film projemiz var fakat çok acil 3 bayan oyuncuya ihtiyacımız var aradığımız özellikler:1.(Anne Rolü)-35-40 yaşlarında-Gördüğümüzde ve duyduğumuzda anne diyebileceğimiz-Oyu... |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |
|
Sevda Yemini Merhabalar... Öncelikle sizlere teşekkür etmek istiyorum. Çok fazla forumlarla içli dışlı olan bir insan değilim. Çünkü forumlarda birbirini görmeyen insanların göz göre göre hakaretlerde bulunmaları ... |
Forumda Duyurular |
15 yıl önce |
|
Re: acil ekip ve oyuncu... merhaba, ben munise. radyo sinema tv öğrencisiyim. henüz birinci sınıfı yeni bitirmiş olduğum için teknik anlamda iyi değilim fakat orda bulunmak isterim, elimden ufak tefek iş gelir. (sanırım en son ... |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |