Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Film ekibi Merhaba arkadaşlar bir kısa film ekibi kuruyorum kalıcı bir ekip bir çok oyuncu kameraman editor(kurgu) vb. birçok kişi olacak sürekli birleşim kısa filmler çekeceğiz her filmde herkes oynayamacak tab... |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |
|
Re: acil ekip ve oyuncu... merhaba istersen kurgusunda yardım edebilirim ediusu oldukça iyi kullanıyorum |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film just go with it - çok klasik ve klişe bir adam sandler filmi olmuş. ama zevkle izletiyor.7/10 |
Forumda Uzun Metraj |
15 yıl önce |
|
((acil))kısa film için oyuncu aranmaktadır istanbulda oturan yarışmalara gidicek bir kısa film için oyuncu aranmaktadır...ayrıntılı olarak konuşmak için ö.m atabilirsiniz(oyuncular 18-20 yaşları arası erkek olucaktır) |
Forumda Ekip Arayışı |
15 yıl önce |
|
Re: Edelkrone Sevgili arkadaşlar fiyat konusundaki tartışmaları biraz tek taraflı yapıyoruz. Sektörel olarak düşündüğümüzde 3000 doların pek bir parasal değeri yok . Hele ki senin görüntünü bir seviye üste çıkartab... |
Forumda Diğer Malzemeler |
15 yıl önce |
|
Hi8 kamera kayıtlarımı kurtarmak için önerileriniz? Merhaba arkadaşlar. Elimdeki Hi8 kasetleri bilgisayara aktarmak için sonunda eski model Sony Hi8 Camcorder buldum. Son 20 ila 10 yıl arasındaki kayıtlardan bir kısmını kamera okuyamadı. Ancak sorunlu ... |
Forumda Konu Dışı |
15 yıl önce |
|
Altyazı çevirisi yapılır. İngilizce öğretmeniyim. Daha önce kısa film çevirileri yaptım. Bunlardan biri Cannes'a gitti. Edebiyat, teknik, biyoloji, güzellik, bilgisayar programlamada çeviri tecrübelerim var. Titiz çalışırım. Y... |
Forumda Duyurular |
15 yıl önce |
|
Re: CANON HG10 FULL HD+EKSTRALAR ORJİNAL JAPON MALI Aciliyetini yitirdi 🙂 Fiyat 900 oldu. Güncell ! |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Re: !ALINIK! canon HV 30 - HV 20 HG10 verelim, HDD'ye kayıt 🙂 |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
CANON HG10 FULL HD+EKSTRALAR ORJİNAL JAPON MALI CANON'u bilen bilir. Kamera gerçekten mükemmeldir. Alınca Pişman olmayacaksınız, üstüne bana dua edeceksiniz. Kamerayı yoğun olduğum için çok nadir kullandım. SIFIR GİBİ duruyor. Amatör ve Profesyonel... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Re: Senarist Aranıyor 05434079650 |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
15 yıl önce |
|
Re: Senarist Aranıyor senaryom var gayet iyi |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
15 yıl önce |
|
Re: "Beleş" ya da "Royalty Free" Müzik ve Efekt Siteleri free-scores çok iyimiş. enstrümanları seçiyorsun sana onlarla ne kadar var çıkarıyor. |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
15 yıl önce |
|
Re: "ÇEK BAKALIM" ÖDÜLLÜ KISA FİLM YARIŞMASI Düşüncelerinizi ne güzel ifade etmissiniz. Ama bir de gönderdiğiniz film ilk 12'ye kalacak mı, o da var. Yarışma bana Lars von Trier'in "Beş Engel" filmini hatırlattı. |
Forumda Festival ve Yarışmalar |
15 yıl önce |
|
Re: Senaryo Yazarı Olmak mı İstiyorsun? Ben 3 sene neden sadece 2 projeye odaklanıp kalmış onu anlamadım ama neyse... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
15 yıl önce |