Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Canon 7D SureklI Video Sevgili dostlarim Uzun suredir dv camera ile calistiktan sonra bir adet Canon 7d aldim.Herseyinden memnunum tek SIKintim video ile ilgili.Canon 7d de ornegin bir sahneyi kayit edip kayittan ciktiktan... |
Forumda DSLR/Mirrorless Kameralar |
14 yıl önce |
|
ACİLL izmirde kiralık steadicam arıyorum Merhaba, kiralık steadicam arıyorum? nerden bulabilrim bilen, bulan eden var mı? |
Forumda Ekip Arayışı |
14 yıl önce |
|
ACİLL!! İzmirde steadicam kiralayan yer arıyorum? merhaba arkadaşlar, dslr ile kullanabileceğim steadicam arıyorum? nerden bulabilirim fikri olan var mı? |
Forumda Ticari Ürünler |
14 yıl önce |
|
CANON HV30 + HANDY35 V3 CANON HV30 (Kendi Orjinal Kutusunda Tüm Aksesuarları ile beraber gönderilecektir.)HANDY 35 V3, CANON FD, NİKON VE M42 LENS MOUNTPREMİER 8" MONİTÖR (PİLLİ DEĞİLDİR)(Elektrik kablosu ile beraber gönderi... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
14 yıl önce |
|
Re: İnternet'ten Videolar İşte Türk Kaplumbagası ... |
Forumda Konu Dışı |
14 yıl önce |
|
Re: His / Feel Evet değerli yorumlarınız için tesekkurler.Filmi anneme babama izlettim ... Onlar tam tersi daha yapıcı oldular . Senaryoyla ilgili bizim de kafamızda soru işaretleri vardı.Ama gördüğünüz gibi çıkan i... |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Re: Ekip oluşumu + Proje ben kurgucuyum bir çok drama ve belgeselin montajını yaptım. bir kısa film ekibinde yer almak ve yeni insanlarla tanışmak isterim |
Forumda Ekip Arayışı |
14 yıl önce |
|
Re: benim islerim... Güzel ve kaliteli çalışma olmuş. Yazıların okunması biraz sorunlu, bunun dışında çalışma iyi. AE'de expression kullandınız mı yoksa holo-ritmpad ve yıldırım efektlerini manuel mi yaptınız? Kolay gelsi... |
Forumda After Effects |
14 yıl önce |
|
benim islerim... herkese merhaba.ben emir monoman.bayaadır müzikle haşır neşirim.yaklaşık 1 sene önce tamamen kendi ihtiyaçlarımı karşılamak adına bir adet 5d mark 2 edindim ve after effects e merak saldım.adobe premi... |
Forumda After Effects |
14 yıl önce |
|
benim islerim... herkese merhaba.ben emir monoman.bayaadır müzikle haşır neşirim.yaklaşık 1 sene önce tamamen kendi ihtiyaçlarımı karşılamak adına bir adet 5d mark 2 edindim ve after effects e merak saldım.adobe premi... |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Re: after effects kesik bel 10 saniyelik video çekip 6 saniyelik kendi isminin olduğu jenerik yapmak . Dostum hevesini kırmak istemem yazmıycam çünkü hevesini filan kırmıyacağımı biliyorum bu video senin mükemmel bir yeteneğe sa... |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
Re: 1000 liralık kamera tavsiyeleri teşekkürler. |
Forumda Kamerayı Bulmak |
15 yıl önce |
|
Re: Işık Ve Ekipman Alınacaktır. Hocam henüz bir perde satın almadım , ışığa en uygun perdeyi almak istiyorum.Bütçem 200-2500 civarı. |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Re: Işık Ve Ekipman Alınacaktır. 1- Greenscreen için ne tür kumaş/perde kullanıyorsunuz? 2- Bütçeniz nedir? ÖM gönderdim hocam. |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Işık Ve Ekipman Alınacaktır. Herkese merhaba , ışık ve minimum ekipman alacağım.İlk çekim deneyimim olacak ve bu yüzden çok profesyonel bir şey düşünmüyorum. 2x2 bir duvarda greenbox ile çekim yapılacaktır.İnternetten ışık fiyatl... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |