Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Sinema-TV bölümü kısa film ücret evet zaten hep çekip gitme düşüncesi vardır kafamızda giderken pembe gözlükler verecekler havalimanında, ve uçaktan indiğin anda bir başka gezegendesin, orada sorunlar, dertler, ekonomik sıkıntılar ve... |
Forumda Duyurular |
15 yıl önce |
|
goruntulerdeki boyut sorunu mrb..premiere ogrenmeye calisiyorum. elimde iki tane goruntu var. biri 720*576 digeri ise 1440*1080 bu ikisini arasindaki varki premire ile yok edebilirmiyim. birini digerinin boyutlarina getirebilirm... |
Forumda Adobe Premiere |
15 yıl önce |
|
deneysel sinema deneysel sinemacılar arıyorum arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz ? TONY CONRAD (Flicker / Kırpışma, 1966)ANDY WARHOL (Sleep / Uyku, 1963)LOUİS DELLUC (Fievre)LOUİS BUNUEL (Un chien andolou /Endülüs ... |
Forumda Yönetmenler |
15 yıl önce |
|
Re: Videoları topluca hızlı küçültme adobe media encoder gibisi yok |
Forumda Kurgu |
15 yıl önce |
|
Re: Kurgu için minimum konfigürasyon? hayatımda ennn çok faydalandığım paylaşımlardan biri oldu bilgisayarıma olan aşkım kat be kat arttı çoooooook teşekkürler 🙂 |
Forumda Kurgu |
15 yıl önce |
|
Re: 1000 liralık kamera tavsiyeleri kasetsiz düşünüyorum ama... |
Forumda Kamerayı Bulmak |
15 yıl önce |
|
1000 liralık kamera tavsiyeleri bugüne kadar hep kendi halimde kısa film senaryoları yazdım. şimdi artık yavaştan çekim olayına da girmeyi düşünüyorum. kameralardan hiç anlamıyorum. başlangıç olarak 1000 lira civarı hatta 250 üstüne... |
Forumda Kamerayı Bulmak |
15 yıl önce |
|
yardım merhaba arkadaşlar benim bir ödevim var ve yardıma ihtiyacım var..ödevimin konusu çevre kirliliği konusu altında bir kısa film..öğretmenimiz bize basit ama çarpıcı bir senaryo istiyor..fikirlere açığı... |
Forumda Kısa Metraj |
15 yıl önce |
|
Re: SAMAN MAKİNASI (ilk kısa filmimiz) Ersin;İzleyici olarak ilk sahnenin oluşu yani girişi benim için çok önemlidir.Bircok izlenceyi girişini beğenmediğim için izlememişimdir.Senin 9 dakikaya sığdırdığın tema bence çok başarılı.Anlatmak i... |
Forumda Arşiv |
15 yıl önce |
|
Re: Ekipman Aranıyor(Yönetmen,Teknik Ekipman) yardımcı ola bilirim hem yönetmenlikte hemde montaj esnasında premiere sony vegas gibi tüm yazılımlarda ustayımdır hala devam ediyorsa " onclick="window.open(this.href);return false; |
Forumda Duyurular |
15 yıl önce |
|
Re: SİNEMA TEKNİK KUMAŞLARI VE PERDELER Özel mesaj gönderdim hocam , gündüz aramayı düşünüyorum 🙂 |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Re: SİNEMA TEKNİK KUMAŞLARI VE PERDELER İŞİNİZE YARAYACAK BAZI TEKNİK BİLGİLERİ PAYLAŞALIM OZAMAN GREEN BOX - BLUE BOX PERDE --------------STOR TİPİ = Yukarı aşagı hareketi zincir mekanızması ile saglanan bir sistemi var eni tek parça ha... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Re: SİNEMA TEKNİK KUMAŞLARI VE PERDELER Merhabalar Kullanılacak ürünler kullanıldıkları yerlere ebatlarına vb gibi durumlarda fiyat değişiklikleri göstermektedir örnegin 3x3 ebadında taşınabilir bir stor gs ile 3x3 mekanizmasız gs gibi tal... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
15 yıl önce |
|
Re: BU KAMERA NASIL ACABA ?... DAHA UCUZA İKİNCİ ELDEN BULURSUN " onclick="window.open(this.href);return false;? ADAM SATIYOR İLLADA SIFIR ALMICAKSAN TABİ HD 1080P |
15 yıl önce | |
|
Re: BU KAMERA NASIL ACABA ?... ARKADAŞ BU KAMERA NASIL YAZIYORSUNDA NE YAPMAK İSTEDİĞİNE BAĞLI BİRDE FİLMMİ ÇEKECEKSİN YADA SADECE DÜĞÜN İÇİNMİ ONA GÖRE SÖLESEYDİN FİLM ÇEKME AMAÇLI DERSEN CANON XL2 SİNEMA ÇEKİMLERİNDE KULLANILIYOR... |
15 yıl önce |