Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Intro icin hangi muzik programi kullaniliyor? Merhaba arkadaslar ben after effcets ile hazirladigim introlara özel muzik yapmak istiyorum hani su epic war muziklerinden, textler gecerken muzik sesi acilmasi ve vurgularin vidyonun seyrine göre ken... |
Forumda Görsel Efekt ve 3D |
13 yıl önce |
|
Re: Timeline sorunu ? acil yardım malesef yapmadım olmadı :/timeline geliyor ama içi boş geliyor anlamadığım konu o |
Forumda Adobe Premiere |
13 yıl önce |
|
Timeline sorunu ? acil yardım Premiere yi kullanmaya başlıyalı çok zaman olmadı.şuanki sıkıntım timeline içindeki video ve audio yazan yerin yok olması ve ne kadar uğraşsamda gelmemesi :/Timeline içine nasıl çağırmam lazım onları... |
Forumda Adobe Premiere |
13 yıl önce |
|
Re: Ankara Film Ekibi hala kontenjan var mı 🙂 |
Forumda Ekip Arayışı |
13 yıl önce |
|
Re: Uyuşturucu üzerine Kardes Hikayeyei cok begendim Genel olarak mantik cok güzel bunu süsleyerek belki bir kac seyde ekleyerek cekmek istiyorum, kismet olurda bitirirsek buraya eklerim. |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
Re: !!!...GeLeCeK VaaD eDeN BiR SeNaRYo...!!! !!..iNaNıLMaZ. insanlarda en önemli şey dikkat dağıtmaktır konunun ne olduğunu ancak ben ve konuyu isteyen görebilir sadece benim anlatmak istediğimi anla azda olsa gör işle bak bakalım karşına ne çıkacak. Bu arada ... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
Re: !!!...GeLeCeK VaaD eDeN BiR SeNaRYo...!!! !!..iNaNıLMaZ. Arkadaşlar aslında gelecek çok yakın bu belgesel filimle dünyada ses yaratabileceğimi düşünüyor ve hatta insanlarda farklı bir düşünme yapısı ortaya çıkartıp hatta cıkartacagımız kanıtlarımızla berabe... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
Gelecek Vaad Eden Bir Senaryo Arkadaslar biz insanlar nasılki aynada baktıgımızda kendımızı gorebılıyorsak yanı kendımızde bır gerceklık arıyorsak hayatında bızden o kadar fazla beklentisi olur. Yani hayat kısa ve acımasız olduğun... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
!!!...GeLeCeK VaaD eDeN BiR SeNaRYo...!!! !!..iNaNıLMaZ..!! Arkadaslar biz insanlar nasılki aynada baktıgımızda kendımızı gorebılıyorsak yanı kendımızde bır gerceklık arıyorsak hayatında bızden okadar fazla beklentisi olur. Yani hayat kısa ve acımasız olduğunu... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
Re: istanbul anadolu yakasında gönüllü arkadaşlar aranıyor. :))) Bende Ataşehirde oturuyorum, Senaryo konusunda 🙂 Jön konusunda yardımcı olabilirim:D:))Şaka yapmıyorum, Arkadaşın biri demiş bende söyleyeyim. Senaryo'da yardımcı olabilirim. |
Forumda Ekip Arayışı |
13 yıl önce |
|
Re: 24 mü 25 mi 30 mu? Çok meraklı biri olarak anlamaya alışıyorum:-D gerçek sinema görüntü kalitesi için önemli olan bumudur 24-25-29 fps vs. Yoksa o sinema büyüsünü veren renk oynamaları,efekt,kurgu vs midir |
Forumda Görüntü Yönetimi |
13 yıl önce |
|
Re: İşler Güçler Olm dizi elden gidiyor siz sağda solda geyiktesiniz lan. Onay'ı biri yazmışmış digeri memur ismi demişmiş sagda solda paranizi alamadığınız icin kötü yazdığınız haberleri var, yapımcı size bardak fırl... |
Forumda TV Yapımları |
13 yıl önce |
|
Re: İşler Güçler 'memur ismi gibi' diye laf sokmayı açıklamak için 'onay' yazdı yazıp onay'ı iti götüne sokmanın bir anlamı yok, ortak karardır. 'toker' yazılmasın 'onay' olsun bari halidir. ha memlekette 'onay' is... |
Forumda TV Yapımları |
13 yıl önce |
|
DSLR-EL kameresı video arasındaki farklar ? Bu soru kamera alıcaklar için çok problem olmuştur aklımda Sony TD-10 3d çekim yapan bi video kamera var .. Maksatım 3d çekim degil ama kameranın özelliklerini çok sevdim. Dslr kamera içinde Canon 65... |
Forumda Kamerayı Bulmak |
13 yıl önce |
|
Re: Adobe Premiere ile İlgili Genel Sorular . |
Forumda Adobe Premiere |
13 yıl önce |