Forum

Reha Erdem?
 

Reha Erdem?

2 Gönderi
2 Üyeler
0 Reactions
2,049 Görüntüleme
(@hllzdkc)
Gönderi: 66
Başlığı açan
 
[#13072]

Türk sinemasının şu dönemdeki bence en iyi yönetmenlerinden biriside Reha Erdem olarak, yönetmenliğini konu olarak paylaşıyorum. Benim filmlerindeki tespitlerim, bu kavramlara pek hakim olamasamda, doğruluğunu konuya hakim arkadaşla tartışabiliriz; postmodernist, gerçeküstücü anlatımı ve nihilist yaklaşımı Türk insanının değerlerine öykülerine kültürüne entegre edebilmedeki başarısını takdire şayan buluyorum. Sizlerinde yorumlarınıza sunuyorum...


 
Gönderildi : 17/11/2014 5:13 pm
(@oguzhank8)
Gönderi: 26
 

Benimde aklıma sürekli Süha erdem geliyo kim bu süha erdem bilmiyorum ama garip rehaerdemde bana göre başarılı


 
Gönderildi : 22/11/2014 10:20 pm
Paylaş: