Forum

Av Mevsimi
 

Av Mevsimi

102 Gönderi
23 Üyeler
0 Reactions
19.7 K Görüntüleme
 HHK
(@hhk)
Gönderi: 0
 

Sürprizbozan

şener şen'de bir kıtlık var ama. bakıyorum eşkıya ile kabadayı'da oynadığı adam birebir aynı. bakıyorum bu filmdeki herif bildiğin gönül yarası'ndaki nazım öğretmen. suç onda olmayabilir, belki de yavuz turgul yüzünden ama adamda bir kıtlık var hakikaten. şöyle bir adam ömrünün en olgun zamanlarını da boş boş geçiriyor ya ben de ona yanıyorum arkadaş.

Yukarda anlattığım ayçiçeği ile sarmaşık hikayesinde bununla alakalı... Özelliklede avcı lakabı seyircide ayrıca bir beklenilen yaratıyor ama seyirci bu yönde pek de beklediğine dair bir cevap bulamıyor.

Kızın hala yaşıyor olma ihtimali film sırasında (iyi niyetli umut) benim de aklıma geldi ama bu sefer kızı bulmak için ayrı bir olay örgüsü kurulması gerekiyor ki bu da filmin süresini uzatır. ha bu ihtimal eşliğinde kızı dınn diye karşımıza çıkarsalardı gene pek bir şey değişmezdi. Süreyi dert etmeyecek iyi bir kurgu ile çok iyi olabilirdi.

İdrsi'in öldüğünde anda bende filmin bittiiği hissini yarattı.

Ayrıca o kadar psikopat bir karakterin, o kadar sinir anında tek kelime bile küfür etmemesi ayrıca konuşulması gerek.

- Şunu bir dene...
- Nedir bu?
- Tüm dualarının karşılığı diyebilirim.
Gia (1998)

 
Gönderildi : 04/12/2010 11:47 pm
(@toker)
Gönderi: 0
 

yav bu arada cem yılmaz'ın "hayde" yi söylediği sahnenin de hakkını vermek gerek. o sahne çok sıkıydı.

 
Gönderildi : 05/12/2010 3:01 am
(@verbal_kint)
Gönderi: 0
 

2/10

"cem yılmaz, uğur içbak ve prod. işçileri" şov.
yavuz turgul minvalli ana akımın bittiğini ispatladı. moderniteye ayak uyduramayan ahmaklık...

http://www.camurfilms.com" onclick="window.open(this.href);return false;

 
Gönderildi : 05/12/2010 6:17 am
(@aydemirse)
Gönderi: 0
 

yav bu arada cem yılmaz'ın "hayde" yi söylediği sahnenin de hakkını vermek gerek. o sahne çok sıkıydı.

Spoiler vardır abi izlemeyen okumasın ne olur ne olmaz.

SPOILER -------------------

La sırf Hayde mi? "Benden adam olmaz" da efsanevi idi. Melisa ile olan seni öldürmeye geldim biliyor musun sahnesi hele. Karısına bir başka herifin sarktığı gördüğü an mesela. Kim bekliyordu ki Cem Yılmaz'dan bu denli hayvani iyi bir oyunculuk. En azından ben zerre beklemiyordum çok şüpheli gitmiştim Yavuz Turgul burda almış zaten ilk yıldızlı pekiyi.

Bu filmin DOP'u uğur içbak beyler. Hani izlediğiniz her yerin aydınlık olduğu komedi filmlerinin görüntü yönetmeni. Kahpe Bizanslar Organize işler vesaire... Şimdi buradaki görüntü yönetimi Türk Sinemasında kaç filmde var? Katlar la katlar herif cozutmuş anasını satayım. Ha şimdi biri çıkıp ulan onun yönetmenle ne alakası var demez değil mi 😀 Ayıp olur bak o. Sırf bu görüntü yönetimi için bu film en az 2 hafta uzamıştır.

Ses ve müzik işçiliği, muazzam seviyede. Sevmediğiniz o asit kovalama müziğine de katılmıyorum. Ben çok eğlendim o sahnede baştan aşağı munzır neşriyat olm. - Tamam abi destek gelsin bekleyelim 😀

Oyuncu yönetimi kısmında özellikle filmin starı çetin tekindordan bahsetmek lazım filmin en baba oyuncusudur muhakkak. Melisa Sözen ha keza. bir de arkadaşlar ufacık roller var dikkat edin Vakkas ile Abbas mesela Vakkas'ı kim oynuyordu mesela? dikkat ettiniz mi? Bu kadar ufacık bu kadar ulan bunu bizim setçi oynar denilen rol için bu denli cast yapılır mı lan? Kim yapar bunu Yavuz Turgul'dan başka?

Heh gelelim senaryoya. Galiba farklı filmleri izledik ya da herkes bu filme DEXTER izlemeye gitmiş. Arkadaşlar bu film polisiye gelirim değil yahu! Bakmayın sağda solda öyle yazdığına satış taktikleri dağıtımcı çakallığı bilmem ne. Sinemacı adamlarsınız bu film baştan ayağa dram, ha kimin dramı bir vaka üzerinde çalışan üç polisin bu kadar. Foruma yazan üç arkadaşın dramı da olabilirdi! Çok net. Sürprizi 1 saat önce buldum ben diyen arkadaşlar geç bulmuşsunuz daha ailesiyle konuşurken her halt çözülüyordu kızı gördüğümüzde bitmişti olay dikkat ettiğiniz mi bilmiyorum kızı ilk gördüğümüzde olayı tamamen çakozlayalım diye kızın kolu çarşafla örtülü dirsekten itibaren sanki kolu kesilmiş gibi bir göz yanılsaması yapılmış. Direk yönetmen hani ilişki kurun bu kızla o kız arasında demiş bağıra bağıra. Hala anlamayanlar için de zahmet edip doktora sordurtmuş Çetin tekindor ile ve netleştirmiş seyircinin kafasında.

Adamın derdi oralarda değil ki, seyirci oralarda koşullanmış enteresan biçimde. Yahu kimin umrunda katil? O üç polisin. O 3 polis mi duyuyor çetin tekindorun söylediğini hayır sen duyuyorsun izleyici olarak o üçünde olay hayli gizemli . bir arkadaşları öldü, evde ciddi problemleri var kusura bakma senin kadar zekice çıkarımlar yapamıyorlar oturdukları yerden. Adam da bizzat bunu diyor zaten.

Bir tek noktada genel eleştirilere katılıyorum o da Şener Şen. Yahu bu adam eşkiyadan beridir hep aynı Şener Şen. 84 öncesinde ikincil roller oynarken her filmde farklı bir adamdı. Bakınız Şekerpare, tosun Paşa, davaro, kibar feyzo, hababam vs vs... Ama son 3 filmi bence çok ezber çok tek tip.

SPOILER ---------------------------------------

Yeğen, Yavuz Turgul'a bok atmak maharet değildir.

Evlat öyle deme,mizah çok ama çok ciddi bir iştir!
Münir Özkul

 
Gönderildi : 05/12/2010 1:01 pm
(@kezzap)
Gönderi: 0
Admin
 

@aydemirse

Sürprizbozan
Abi filmle ilgili övgüyle yaklaşıyor olduğun her noktaya katılıyorum ben şahsen. O yüzden puanım bu kadar bünyede hayal kırıklığı yaratmasına rağmen yüksek. 7 / 10. Ama sen diyorsun ki "katil kim" sorusu kimin umrunda. Benim umrumda olmayacak bir soruyken film işlerin biraz anlaşıldığı yere kadar bize bunu sordurtuyor. Sorun bu. Şimdi senin dediğin gibi bir film yapmak derdinde olsaydı bence daha filmin en başında gösterecekti katili. Benim derdim bu olsaydı "aha katil işte bu" diye bir sahne koyardım filmin en başına. Benim derdim katil değil ama diye devam ederdim. Filmin yan unsurları daha bir ön planda olurdu o zaman. İşte o dakikadan son dakikaya tabuları ciddi anlamda yıkan, daha katilin ilk başta izleyene gösterildiği fakat izleyenlerin karakterler "katil kim"i ararken yaşıyor oldukları dönüşümlere odaklanmak durumunda kaldıkları bir film çıkardı ortaya. Elbette ki o zaman da "aaa katil filmin başında belli oluyor, amacı da filmin başından belli" demeyecektik. Ama filmin ciddi bir senaryo mantığı sorunu var, filmin ilk kısmı "katil kim?"i merkeze alıyor, katili senin dediğin gibi açık ettikten sonra da, bocalıyor. Yoksa "uuuv süprizli son" bekleyen insanlardan değilim, en çılgın süprizli sonlar yapıldı bitti belki de, önemli olan anaakımı deşmek onu daha da bir geliştirmek meselesinde yatıyorsa, tam da "sürizli son"a karşı çıkan bir filme ihtiyaç var belki de. Bu film gibi hangisini yapayım acaba diyip ortada kalan bir filme değil.

 
Gönderildi : 05/12/2010 4:06 pm
(@admin)
Gönderi: 0
Admin
 

Söylediklerim sert eleştiriler ve yılışık bir uslupla olsa da Yavuz abimin önünde düğmelerimi ilikleyerek konuştuğum bilinsin.

Sürprizbozan
Emekli eşkiya... Emekli öğretmen... Emekli Kabadayı... Emekli Amir... Eeeh... 🙂

iyi yanların hepsine katılıyorum. Cem yılmaz hadisesi de kesin öyle.

Ya bu adam Yavuz Turgul. Gölge oyunu vardı hani? Hani müthiş orjinal bir fikir Muhsin bey... Tam Türk Sineması sıçızladı derken bütün sektörü ayağa kaldıran Eşkiya... Bu neydi abi? Bak bu filmi var ya, yurt dışında izlet gülerler eminimki. Tamam polisiyeye değil hayatlara yansımasına odaklan diyeceksin? Cem yılmaz diyor ki bi yerde " ulan bi el bulduk başımıza gelenlere bak" karısıyla kavganın doruğundan hemen sonra diyo bunu. Lan ne alakası var! Hani sen her gün cesetlerle kanla boğuşuyordun? Bi el buldun. Sıradan bi vaka. Bunu dedirtecek hiç bi travma görmedik. O karısıyla yakınlaştığı sahnenin tam ortasında yüzünü yıkayan okan yalabık girip bütün atmosfere sıçıp bırakırken, hay senin kurgucuna be dedik. Tekrar Cem'in sahnesine döndüğünde allahım ne kötü, ne inandırıcıktan uzak elektrik kesilmesi ve ardında yaşananlar. Gerilimi arttıramayan saçma sapan bağrışmalardan oluşan cem yılmaz tekindor kavgası?

Bu adama bi türlü delil bulamadılar bütün film boyunca, Ulan adamın av evinin 500 metre uzağında bulunmuş bir el var. Eski karısı olduğu da kanıtlanmış? Eee?
Ayrıca bu kızın tamamı nerede onu da anlamadım?
O doktorun intihar sahnesi? Ulan gelmese polisler 1 yıl beklicekti demekki abi elinde silahla.

Girişteki o defterde Turgul'un el yazısı ile yazdığı hiç bişey anlamadığım cümleyi göstermeyip, direkt o fragmandaki süper atmosferli açılışa kessene abi. Ne bu yani? (ki ilk giriş müziği o güzelim görüntülerin içine etmişti)

Kovalama sahnesindeki komediye de katılmıyorum. Hem müziğe hem komediye. Evet ben de cok güldüm ama bi nerede duracağını bil. Komik komik gidip okan yalabık'ın travmasına bağlıyorsun.

Giriş sahnesinde karakolda bi sürü koşturma gösterdin di mi? Niye? Burası böyle işte her gün bi cinayet olur falan. Adamın biri geldi amirim konuşcaz di mi? konuşcaz bak. Tamam sen git ben geliom? Ne konuştunuz lan duymadık? Ha orası cok yogun, onu gösterdiniz? Bi dahaki sahnelerde niye huzur evi gibiydi amk?

Madem bize bulmaca çözdürmek gibi niyetin yoktu niye beni bulmacaya dahil etmeye çalışıyorsun. Filmin en doğru cümlesini Tekindor Şener Şen'e söyledi. Bana böyle salak salak sorularla gelme bi daha dedi. Haklı abi. Böyle salak sorular ben hayatımda görmedim. Şener şen sonunda feci kündeye getirdiğini düşünelim istedin ama inanmadık ki? Komik geldi hatta. Bi dünya laf kalabalığı yani başka bişi değil. Utanmadan yazıyorum. Anne babanın ifade verdiği sahnelerdeki diyaloglar ilkokul piyesleri gibiydi ve hala utanmadan diyorum yeminle daha iyi yazardım o diyalogları. Sonra o Finalde tekindor'u pıçaklan niye görüyoruz? Öyle bi adam kıtır kıtır karıyı keser mi? Hadi kesti diyelim. Hacı abi gösterme. Bak o sahneleri gösterme valla bak çok güzel olacak. Vakit var hala, bi kurgu daha yap. Hatta ver selçuğa elden geçirsin. Ben de geleyim birlikte bakalım. 😛

CEm'in annesi niye gerçek laz değil? Bulun yahu. Niye yaşlı değilde yaşlandırılmış. Yaşlı oyuncu mu yok ? Bulun yahu!

Cem Yılmaz'ın müthiş aurasına yaslanmış bir film... İçbak'ın parayı verdin mi nasıl coştuğunu gösteren bir film. Bazı müzikler çok iyi bazıları çok kötüydü. Müzik olayını çok garıştırdılar. Belki 70'lerde bu filmi yapsaydı sanırım heykeli dikilirdi.

Bütün iyi niyetimle iki seferdir Turgul hayranlığımı cebime sokup gidiyorum iki seferdir hayal kırıklığı... ki buna Kabadayı çok daha iyi bir filmdi. Tutarlıydı.

 
Gönderildi : 05/12/2010 6:51 pm
(@toker)
Gönderi: 0
 

...

 
Gönderildi : 05/12/2010 10:27 pm
(@verbal_kint)
Gönderi: 0
 

av mevsimi'ne olmuş diyenlerin sosyal ağ-the social network filmini aynı potada tekrar görmelerini tavsiye ediyorum. kaldı ki ben ülkedeki ana akımın yıkılmış ve hatta bitmeye yaklaştığını düşünüyorum. arada derede "nefes" ve "ivedik" muadili filmler çıksa keşke.

http://www.camurfilms.com" onclick="window.open(this.href);return false;

 
Gönderildi : 06/12/2010 3:46 am
(@gorkem)
Gönderi: 0
 

Yapılan eksi yönlü eleştirilerin hepsine harfiyyen katılıyorum. Av Mevsimi gerçek bir hayalkırıklığıdır. Söylenilenler dışında daha birsürü sebep de bulunabilir. Bana göre av Mevsimi'nin tek kar'ı, Cem Yılmaz'ın, komedyen kimliğinden kurtulmayı başarması ve aslanlar gibi dram oynayabileceğini göstermiş olması. Gerisi tamamen "eh işte" formunda.

Filminm en önemli sorunu şöyle özetlenebilir bence: Bazı şeyler harikayken, çok keyif vericiyken (oyunculukların birçoğu, çoğu andaki kamera kullanımı, kusurlarına rağmen görüntü yönetimi) bazı şeyler "Pes be kardeşim!" seviyesinde kötü (Hikayedeki devasa mantık hataları, bazı replikler). Bir kere hala ve hala, zerre anlamadığım şey şu ki: yıl 2010, aptalca teknik hatalar nasıl olur? Silahların sesleri mantar tabancası gibi. Yeter yahu! Fİnaldeki orman sekansında karakterlerin yüzündeki ışıkla ortam ışığı öyle alakasız ki Uğur İçbak gibi bir adam (ülkenin en iyisi) intihar etmeli bu sonuca.

Hala çatışma, aksiyon çekerken zırvalıyoruz. Zerre heyecan katamıyoruz sekanslarımıza. Ki filmin steadicam kullanımı aslında harika. Ama aksiyon çekemiyoruz biz arkadaş. Bir de ben kalkıp Sınav'da Ömer Faruk'u övünce millet bana kızıyor. Tek bir film yok Türkiyede "Sınav"ın filmin kurgusuna, kamera hareketlerine sahip olan. Bakın tek ama tek bir film yok! Av Mevsimi aslanlar gibi aksiyon anları içermesi gereken bir film. Ama yok işte.

Av Mevsimi bir polisiye! Dramı da var, komedisi da var ama temelde bir polisiye. Allah sizi bildiği gibi yapsın, polisiye çekiyorsunuz yahu! Hatırladığınız sıradan birkaç polisiyeyi hatırlayın bakalım bir. Türün şablonlarını, gerekliliklerini, sevilenlerini, olmazsa olmazlarını.... Av Mevsiminde orta parmak var, başka hiçbir halt yok! B.k gibi bütçeniz var, b.k gibi teknik ekipman, zaman.... Tüm ekip ülkenin en iyileri arkadaş! Ve en önemlisi asırlık çınar misali 30 senelik tecrübe var! Sonuç buysa allah sizi bildiği gibi yapsın! Daha ne diyelim?

Benim filme notum 5/10. Kötü demiyorum, sevdiğim birçok şey var. Sıkılarak izlemedim, keyif aldığım anlar da oldu. Ama bu film çok ama çok başarısız bir polisiye. Daha iyisini de yazamazsam kolumu keserim! Bu kadar büyük konuşuyorum. Yavuz Turgul'un tırnağı kadar iyi bir yazar olabileceğimden değil, öğrencisi olmak için bile yetersiz olabilirim. Ama ondan çok daha yeniliklere açık, cüretkar, türün gerekliliklerini yazmaktan kaçınmayacak biri olmamdan.

Daha da ayrıntıya insek hepten filmi yerden yere vurmak gerekecek alsında ama o kadar ileriye gitmek istemiyorum. Şener ŞEn başımızın tacı, eyvallah. Peki sizce bu role uygun muydu? Bildiğin Nazım öğretmen bu herif yahu! Bİlmem 30 senelik polisiye kariyeri olan bir adama benziyor mu Şener Şen'in bu filmdeki duruşu, karizması, hal ve tavırları allahaşkına.

Off.... Daha yazacak bir ton şey var ama inanın ki içimden gelmiyor. Sıkıldım çünkü. SIkıldığım şey, Türk sinemasındaki kısırlıklar! Aksiyon çekemememiz. Aptal teknik hatalarımız. Aynı yemeği 50. kez yerken de keyif alıyor gibi yapmamız. Yeter artık! Türk sinemasına, sinemayı sevdirecek yeni kanlar lazım. Ya da kanını yenilemeye niyeti olanlar!

Çevremizdeki "önem"leri, önemli görünmeyi başaran önemsizler yüzünden fark edemiyoruz....
https://twitter.com/gorkemoge" onclick="window.open(this.href);return false;

 
Gönderildi : 06/12/2010 12:44 pm
(@kykgm)
Gönderi: 0
 

Başarılı çalışma gerçekten....

Yaş, milliyet yada özgeçmiş önemli değil; önemli olan söyleyecek bir şeyin olması.

^^KYKGM^^

 
Gönderildi : 06/12/2010 1:59 pm
(@eraydinc)
Gönderi: 0
 

Not: Alayı Spoiler'dır 🙂

Av Mevsimi Neden başarısız bir film ?

Başarısız mı ? Nasıl yani ? O kadar usta. O kadar emek. Yavuz Turgul...

Maddelerle açıklamak gerekirse;

- Oyunculuklar inişli çıkışlı. Doruk noktası Cem Yılmaz olmakla birlikte Şener Şen'in oyunculuğu durağan fakat temelleri sağlam. Oynadığı karakterin duygusal ve dramatik olarak sıradanlığı, Şener Şen'i ustalığını sergilemek için bir koz vermesine yardımcı olmuyor.

- Polisiye filmlerdeki senaryonun yanlış katile yöneltme çabası günümüz için artık fazla klişe. Yönetmenin göze parmak olarak katil göstermeye çalıştığı karakterin, katil olmadığını hepimiz filmin başından itibaren anladık. Bu tür filmler meraklandırmalı. Hele ki sonlara yaklaşınca. Ama yok. Cinayeti kimin işlediği mi sorgulanıyor neden işlendiği mi? İşte polisiye özelliğini yitiren bir ikilem de burada ortaya çıkıyor.

- Filmin plot pointi (kırılma noktası) yok. Daha başta gösterilen bir ceset parçası, filmi sonuna kadar taşıyor. Yani şöyle diyebiliriz. Film daha kimseyi tanımadan, bilmeden, öyküyü görmeden daha başta kırılıyor. İşin ilginç yanı film kendi durağan yapısını hareketlendirmek için de hiçbir çaba sarfetmiyor.

- Bir göze parmak durum daha; Masallara yapılan göndermeler ve taslaklar çok amatörce. Karakterin adı Pamuk. Diğerlerinin takma isimleri Avcı, Deli, vs… İkinci doktorun evine girme sahnesi hakikaten tam bir fiyasko. O kadar koca koca adamlar bu hataya nasıl düşüyorlar anlamış değilim. Hele Türkiye'de karakola girip adam vuracaksın ve medya bu işin peşine hiç düşmeyecek ? (...)

-Yavuz Turgul, seyirciye hizmet eden ve fazla göze parmak diyalog yapılarını kullanmaya devam ediyor. (Çok göze parmak dedim)

- Gerçekten çok ama çok uzun. Eğer Yavuz Turgul hatasını anlayıp DVD'sini kısaltılmış şekilde sunarsa bu maddeyi önemsiz hale getirir.

-İdris'in annesini oynayan Cevriye nine ( Emine Umar ) kaç yaşında ki nine karakterini oynuyor. (50) Yapılan amatörce yaşlandırma makyajını bir kenara bırakalım, oyunculuğundaki çevik hareketler onu hemen ele veriyor.

-Sürpriz son bekledik. Son yarım saatinde final tam detaylı bir şekilde tahmin edilebildi. Bu kadar uzun ve ağır sahneleri, sürpriz son için tahammül edebilirdik.

-İdris'in (Cem Yılmaz) vurulup ölme sahnesi çok komikti. Yani ölürken ki oyunculuğu. Kibar Feyzo filminde Şener Şen'in ölmesine yapılan bir gönderme miydi acaba ? (Şakadır.)

-İdris ölmeden güvenlik kameralarına, Ferman'ın (Şener Şen) mesleki olarak en sık kullandığı ''açı değiştirme'' hareketini yapıyor. Yani orta ve işaret parmağını avuç içi aşşağıda kalacak şekilde ileri doğru tutup yönünü değiştiriyor. Buradaki amaç, olaylara ve cinayetlere sonuca daha hızlı ulaşabilmek için açı değiştirip başka bir gözle bakma, başka bir açıdan görme anlamına geliyor. Olaylara nesnel olarak bakabilme çabası…. Kayıtları seyreden Ferman, İdris'in açınızı değiştirin hareketini büyük bir ciddiyetle fark ediyor. Ama işin ilginç yanı açı değiştirilmiyor. Ama yinede bu ''ölü bir adam bize bir şeyler söylemeye çalışıyor'' klişesi büyük bir zevkle kullanılıyor. Bu ''i,Robot'' filmden hatırlayacağınız gibi dedektif Wlill Smith, profesörün kayıtlarını izlerdi ve bu klişeyi ustaca kullanırdı. Ama İdris'in açı değiştirme hareketi hiçbir anlam ifade etmiyor. Açı yine aynı kalıyor ve zaten katil de o açıdaki adam oluyor. Bunun Yavuz Turgul'da farkında olacak ki, ilk doktorun odasında bilgisayar kayıtlarını incelediklerinde, Ferman ''işte İdris'in bize göstermek istediği açı buydu'' diye bir replik eklemiş ama asla yememiş. İdris'in bu çok önemli gibi gözüken hareketi ve Tanrı'nın sırrını bulmuşçasına ümitlenen Ferman'ın tavırları çok sırıtan bir kırılma noktası olarak kayıtlara geçiyor.

Asla kült bir film olamayacak. Usta senarist Yavuz Turgul, bir CSI Newyork bölümünü bile yenmeyi başaramamış.

Puan: 100 üzerinden 52

''Newyork'ta 5 minare'' ile kıyaslamaya kalkarsam, ortaya daha kötü bir sonuç çıkabilir. O yüzden bulaşmayacağım.

Ek: Nihat Doğan Av Mevsimini izlediyip de: ''Filmi izledim, sanırım bir polisiyeydi'' demesini bu sefer hakketen yadırgamam. Çünkü bende aynı şeyi söyledim.

Dipnot:

Hz.Muhammed'e yapılan ''evleneceğine evlatlık edinseydin'' eleştirisi filmin en olgun aşamasıydı.

Soru:

Türkiye'de neden seri katiller yok ? (Filmde çok sık kullanıldı ama cevabını bulamadı)

Kaynak: http://eraydinc.tumblr.com/post/2110297641/av-mevsimi-neden-basar-s-z-bir-film#note-container " onclick="window.open(this.href);return false;

eraydinc.com
vimeo.com/eraydinc

 
Gönderildi : 07/12/2010 6:13 am
(@gorkem)
Gönderi: 0
 

Baştan sona doğru ve ince tespitler. Tamamına katılıyorum.

Çevremizdeki "önem"leri, önemli görünmeyi başaran önemsizler yüzünden fark edemiyoruz....
https://twitter.com/gorkemoge" onclick="window.open(this.href);return false;

 
Gönderildi : 07/12/2010 11:31 am
(@ercane)
Gönderi: 0
 

9/10 Uzun zamandır güzel bir film izlememişim sanki, film bittiğinde bunu düşündüm.
Güzel bir " Film ". Güzel bir " Masal ".
Yavuz Turgul sineması bütün olarak gerçekçilik kaygısı olan bir sinema değil. Filminin, karakterinin, hikayesinin kendi içindeki gerçekliğine odaklanarak izliyorum.
Bu film bir dram filmi.
(Uzun uzadıya yazamıcam ama bu maddeler fazlasıyla açıklayıcı bence )
Böylelikle eleştirilerin 4 te 3 buçuğu bokunda boncuk bulmuşçuluk klasmanına giriyor.
Ve bence çok iyi bir yönetmen. Reji 10/10

 
Gönderildi : 08/12/2010 3:21 am
(@eraydinc)
Gönderi: 0
 

9/10 Uzun zamandır güzel bir film izlememişim sanki, film bittiğinde bunu düşündüm.
Güzel bir " Film ". Güzel bir " Masal ".
Yavuz Turgul sineması bütün olarak gerçekçilik kaygısı olan bir sinema değil. Filminin, karakterinin, hikayesinin kendi içindeki gerçekliğine odaklanarak izliyorum.
Bu film bir dram filmi.
(Uzun uzadıya yazamıcam ama bu maddeler fazlasıyla açıklayıcı bence )
Böylelikle eleştirilerin 4 te 3 buçuğu bokunda boncuk bulmuşçuluk klasmanına giriyor.
Ve bence çok iyi bir yönetmen. Reji 10/10

Av Mevsimine 9/10 puan verirsen, diğer bütün filmlerin hakkı 10/10 olur. Tabi bu senin zevkin ama somut örneklendirme yaparak filmi açmak senin yakıştırmanı haketmiyor.

Bir şey boksa, içinde boncuk bulmaya gerek yok. Bok, boktur.

eraydinc.com
vimeo.com/eraydinc

 
Gönderildi : 08/12/2010 3:26 am
(@ercane)
Gönderi: 0
 

ortada olan bok sizin attıklarınızdan ibaret işte. mecazı ordan alacaksan...
adam racon kesmiyor, film çekiyor.
şimdi senle sabah kadar tartışsak ne olur, karakter belli. sıkılıyorum ben. sen de okuldaki bilgilerini tazelemişsin işte yaza yaza, devam et.

edit:imla

 
Gönderildi : 08/12/2010 3:37 am
Sayfa 3 / 7
Paylaş: