Forum

30 Mart 2016 The Ha...
 

30 Mart 2016 The Hateful Eight Google Hangout Tartışması

13 Gönderi
5 Üyeler
0 Reactions
13.7 K Görüntüleme
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
Başlığı açan
 
[#14467]

İlkini The Revenant ile yapmıştık, devam ediyoruz:

https://goo.gl/photos/mcg8KRjiLafQjdzWA


 
Gönderildi : 09/03/2016 12:21 am
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
Başlığı açan
 

Konuşmacı olmak isteyenler adını yazdırsınlar.
Çok fazla istek olursa seçim yapmak zorunda kalacağız ne yazık ki.


 
Gönderildi : 09/03/2016 12:26 am
 bbb
(@bbb)
Gönderi: 37
 

Birincisi gayet güzel ve besleyiciydi, dillerinize sağlık. İkincisini de heyecanla bekliyoruz.


 
Gönderildi : 09/03/2016 2:15 am
(@bagimsiz)
Gönderi: 0
 

Tarantino özelinde de bir tartışma yapılabilir, bu filmin yanında. Sinema geçmişini doldurmak üzere olduğunu açıkladı geçenlerde.


 
Gönderildi : 15/03/2016 6:14 pm
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
Başlığı açan
 

Öyle olacak yüksek olasılıkla zaten.


 
Gönderildi : 15/03/2016 6:34 pm
(@memet)
Gönderi: 80
 

Abi bi de sinema ekipmanları üzerine, nasıl projeler yapmak gerekli, mesela belgesel yapmak isteyenler için tavsiyeler, uzun metraj çekecekleri bekleyen sıkıntılar , bağamsız film nasıl yapılır falan filan mevzularında yapsanız hoş olur? Filmleri eleştirme işi biraz kenarda beklesin.


 
Gönderildi : 15/03/2016 8:27 pm
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
Başlığı açan
 

Abi bi de sinema ekipmanları üzerine, nasıl projeler yapmak gerekli, mesela belgesel yapmak isteyenler için tavsiyeler, uzun metraj çekecekleri bekleyen sıkıntılar , bağamsız film nasıl yapılır falan filan mevzularında yapsanız hoş olur? Filmleri eleştirme işi biraz kenarda beklesin.

Onun yeri bu tartışma değil, bu ayrı bir şey ama dediğin şeyler için ben bir çalışma yapmaya başladım.


 
Gönderildi : 15/03/2016 8:58 pm
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
Başlığı açan
 

https://www.facebook.com/events/1699208527025477/


 
Gönderildi : 24/03/2016 2:02 am
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
Başlığı açan
 

Bu akşam.
Unutmayalım.


 
Gönderildi : 30/03/2016 4:42 pm
(@bagimsiz)
Gönderi: 0
 

Bekliyoruz...


 
Gönderildi : 30/03/2016 8:19 pm
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
Başlığı açan
 

Başladık...


 
Gönderildi : 30/03/2016 10:59 pm
(@aleste)
Gönderi: 0
 

başka videoları 720p izlerken 144 te bile donuyor hocam, sadece bana özel mi bilmem


oh be 😀

 
Gönderildi : 30/03/2016 11:08 pm
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
Başlığı açan
 


 
Gönderildi : 31/03/2016 1:25 am
Paylaş: