Forum

DSLR OMUZ KİTİ

3 Gönderi
2 Üyeler
0 Reactions
1,723 Görüntüleme
(@onrtrgt4)
Gönderi: 5
Başlığı açan
 
[#15924]

Merhaba arkadaşlar yakın zamanda çekeceğim kısa film ile ilgili bir sorunum var.Anlatacağımız hikaye omuz kamerasını kullanmayı gerektiriyor ama Sony A7 kamera ilede istedediğim orandan fazla titreme,sarsıntı-çok hafif olduğundan- meydana geliyor daha önce böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu nasıl önüne geçebilirim?


 
Gönderildi : 09/10/2018 7:15 pm
(@paciente)
Gönderi: 0
 

Gimball ya da crane 2 tarzı bir alet deneyebilirsiniz. Son çare omuzluğun arka kısmına ağırlık takmak olur. A7 FF bir kamera öyle korkulacak bir titreme olmaz. Sallantı olur ama gözü rahatsız edeceğini sanmam.


 
Gönderildi : 09/10/2018 7:26 pm
(@onrtrgt4)
Gönderi: 5
Başlığı açan
 

teşekkür ederim paciente


 
Gönderildi : 09/10/2018 9:09 pm
Paylaş: