doğru:) sen 89 lumusun murat cım valla bravo yaşına göre 🙂 sıra sende..
ben vakit bulana kadar aradan 2 film gecmis bravo bu ne hiz.
Ya görüntü çok net değil gibi sanki...
bilmiyorum ya, benim bilgisayarda gayet iyi görünüyor...
...murat...
polanski kiracı?
polanski kiracı?
hayır değil
...murat...
jim carey mi o? 🙂
evet 89 doğumluyum, bildiğim bi oyuncu çıkması büyük şanstı 🙂
bu da yeni soru:
stephen king in ayni adli romanindan uyarlanan misery filmi (kitabi sadist diye cevrilmisti)
karede gorulen james caan(godfather dan hatirlarsiniz) yazar rolunde. onun bakicisi rolunde ise kathy bates var(bu filmde oscar almisti yanlis hatirlamiyorsam) king okuyan herkesin bilecegi gibi gerilim dolu bir film. ozellikle surekli ic mekan ve sayili oyuncu ile nasil cok saglam bir gerilim cekilebilecegine ders niteliginde.
konuyu fazla anlatip izleyenlerin tadini cikarmasina engel olmak istemiyorum ama soyle bir ana fikre sahip; sisko yalniz hirsli ve deli bir kadin yeri geldiginde godzilla ve alien i bile solda sifir birakacak sekilde korkutucu ve tehlikeli olabilir.
Bu filmi ben de izlemiştim ama ancak Dv-art cevap verdikten sonra aklıma geldi. Ağlamak istiyorum 🙁 . Ama filmi izleyeli yaklaşık 7 yıl oldu galiba ve ingilizce olarak izlemiştim. Sanırım hatırlayamamamda bunların etkisi büyük(ya da ben kendimi kandırıyorum 🙂 ).
hani genelde yeni filmcilerden yada istedikleri butceyi ayarlayamayanlardan bol bol savunma gelir ya 'mekan yoktu,oyuncu yoktu,efekt yapacak para yoktu' diye, iste ders niteliginde bir film. filmin neredeyse tamami ic mekanda ve 2 kisi arasinda geciyor,buna ragmen bir o kadar surukleyici.
yani iyi oturtulmus bir senaryo temposuyla cok sey yapmak mumkun(tabi bu filmin avantaji gerilim ustasinin elinden cikan hikaye ve senaryo)
Rear Window izlediğim en iyi iç mekan filmidir. Siz ne dersiniz bu düşünceme?
evet misery...
dv-art yine bildi.
tebrikler 🙂 🙂
filmle ilgili ise kitabın etkileyiciliğine ulaşamadığını düşünüyorum.ama yine de asla unutamayacağım bir film. 🙂
...murat...
Fa yeung nin wa??