yönetmen,senaryo:ramazan uysal
oyuncu:samet özdemir
Asıl güç yokluğun içinde varlık gösterenlerdedir.
http://www.rmznuysal.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
yükler yüklemez de ilk iş paylaşmak olmuş galiba...hala converting yapıyor 🙂
şimdi daha çok seviyorum seni hayat, hadi...
evet ,öyle oldu.İnternet kafeden yükledim videoyu,sonra zamanım olmaz diye hemen paylaştım.Vize zamanı ve evdeki bilgisayarımdan çok uzağım...
Asıl güç yokluğun içinde varlık gösterenlerdedir.
http://www.rmznuysal.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
gerçeküstü... evet biraz: gece aklıma geldi sabah kalktım yaptım olmuş bir sürü önerim var da...çokta gerekli değil. tüm bunlar gelir geçer...kolay gelsin...
şimdi daha çok seviyorum seni hayat, hadi...
ellerine sağlık...
cok fazla "mesaj kaygısı" hissettim..oda rahatsız etti beni ...ama guzel bi mesaj veriyorsun bende katılıyorum...
bence gereğinden uzun olmuş zaten verilmek istenen etki daha ilk gülen yüz çizildiğinde anlaşılıyor.. keşke bu kısmı önce gazeteleri gösterip daha sonra gülen ağızı göstererek yapsaydınız.. birazda öyle yada böyle bir ışık kaynağıyla desteklemek lazımdı sanki oyuncuyu ve yanındaki kestiği defteri.. birde gazetelerin yakın planlarında yazıların okunduğu sekanslarda netlik kayması var. burdaki kameranında öznel olduğu yani gazete okuyan kişinin gözü gibi olduğunu hissedersek ki öle hissediyoruz ozaman arkadaşın göz problemi varmış gibi oluyor.. keşke manuel focus yerine oto focus çalışsaydınız... ama yinede anlattığı şey bakımından herşeyden önce bir derdinin olması bakımından güzel bir çalışma.. elinize sağlık.. çalışmalarınızın devamını bekliyorum..
ANKARADAN AYDIN
Film yayınlarken sadece link atmıyoruz. Detaylı bilgilerini varsa künyesini ekliyoruz.
Mesajı düzenledim.Yinede filmin içeriği hakkında fazla bilgi vermek istemedim.İzleyenlerin yorumuna bırakıyorum.
Değerli yorumlarıız için çok teşekkür ediyorum.Öznel kamera konusunda haklısınız.Fakat ne çareki kameram belirlediğim uzaklıktan oro focus ta gazete haberlerini net göstermiyordu.Bende bu yüzden manüelde çektim.ışığa gelince pencereden gelen sabah güneşinin ışğının yeterli olacağını ummuştum.
düşüncelerimi yansıtması bakımından yinede iyi bir film çıkardığımı düşünüyorum...
Asıl güç yokluğun içinde varlık gösterenlerdedir.
http://www.rmznuysal.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Bu tarz dışavurumculuğa yakın filmlerde yapılan bir hata bu filmde de yapılmış.
Ortada verilmek istenen açık ve net bir his var. Bunu daha çok sembolik bir anlatımla yapıyoruz bu filmde.
Fakat ortam fazlasıyla "gerçek". Yani adam sembolik bir olayı gerçek ortamda yapıyorsa bu durum çelişir.
Ya anlatmak istediğini bu biçimde anlatmayacaktın ya da ortamı gerçekten "ışık" kullanımı yoluyla gerçekten uzaklaştıracaktın.
http://images.google.com.tr/images?hl=tr&q=expressionism&btnG=Görsellerde+Ara&gbv=2&aq=f&oq=
Bu ikisini karşılaştırsan aşağı yukarı ne demek istediğimi anlarsın.
Ha sen ben ikisini birleştirmek gibi bir amaçla yola çıktım diyorsan, iki öğe birbirinin içine geçmemiş derim o zaman.
İkisi de birbirinden kopuk bir biçimde filminde yer alıyor.
Anladığım kadarıyla,diyorsun ki:
Hey Peter Pan,burası gerçek dünya burada insanla uçamaz, sen git Neverland'da uç.
Evet haklısın...
Asıl güç yokluğun içinde varlık gösterenlerdedir.
http://www.rmznuysal.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;