Forum

istanbul

2 Gönderi
2 Üyeler
0 Reactions
2,032 Görüntüleme
(@anonymous)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 
[#1000]

eskiden çektiğim,bi video klip..kısa kısa İstanbul.görüntü yine kötü=)

bikaç yorum bekliyorum yinede:)


 
Gönderildi : 01/01/2007 5:53 pm
(@admin)
Gönderi: 3668
Admin
 

yo bence fena degil geri çekim falan hoş olmuş


 
Gönderildi : 02/01/2007 3:52 am
Paylaş: