Kurguyu yeniledim. Baş taraflarda ufak tefek değişiklikler var ama dükkan sahnesini oldukça değiştirdim. İzlemeyenler için de yeniden canlanmış olsun...
[vimeo] http://www.vimeo.com/8455862 [/vimeo]
şimdi daha çok seviyorum seni hayat, hadi...
Film bu haliyle daha akıcı olmuş enjeksiyon. Yine daha önce bahsettiğim sorunların bir kısmı var ama bir parça "hafiflemiş haliyle" 🙂
Çevremizdeki "önem"leri, önemli görünmeyi başaran önemsizler yüzünden fark edemiyoruz....
https://twitter.com/gorkemoge" onclick="window.open(this.href);return false;
kim bu enjeksiyon arkadaş
yapım çok başarılı.
sen yapmıyosun o yapmıyo işte enseksiyonda da bu var, yaptı mı yapıyo.
eleştirmeye bilgi,birikim ve bikinim yetmedi. zaten elim de varmaz ehi ehi
o arkadaşın, zaten senet olayına müdahele ederken ki , "şimdi abiii" diye girişinde yarıldım. vallahi tez yazıyordum, 2 dk bakayım dedim, bitene kadar durdum. "ee abi sonra, " deyip diğer sonrayı bağlama kısmı çok başarılı, kurgu iyi hakkaten iyi ya. bu sitede seyrettiğim en iyilerden biri. yanlız iyiliği oyunculuktan mı yoksa senaryo mu çözemedim
hasta la victoria siempre
E olmuş işte. Çok farketmiş valla ben çok beğendim. Eline sağlık daha iyi olmuş.
Bi minik öneri; belki benim salak salak dondurma yediğim kısmı da ikilinin beraber yürürken müziğin tekrara girmesi izleyiciyi de sıkmaması için bi onların yürümesi bi benim dondurma yemem şeklinde çeşitlilik gösterebilirdi. Müzik altı ikisi de.
Düzeltilen yerlerde kaçınılmaz olarak teknik sıkıntılar başgöstermiş, ama tüm bunlara rağmen ikinci hali daha iyi olmuş tabii ki.
Kaçınılmaz teknik sıkıntıların ne olduğunu da söyler misin Kezap?
şimdi daha çok seviyorum seni hayat, hadi...
Kaçınılmaz teknik sıkıntıların ne olduğunu da söyler misin Kezap?
Ha çok müthiş önemli sıkıntılar değil.
Digital Zoom'dan kaynaklı çözünürlük düşüklüğü, bir de telefon konuşmasında sağdaki karakterin kafa sallayışını yavaşlatmış olman.
Ama dediğim gibi filmin kazandığı zenginliğe değer diye düşünüyorum bu sıkıntılar.
Herkes teknikle uğraşıyor. Bu doğru bir yaklaşım. Güzel Erkan... Çözmüşsün pek çok şeyi, tiyatrodan gelen bilginle seyirciyi nasıl işlemen gerektiğini anlamışsın. Unutulmaması gereken şey tiyatrodan gelmek sinemada önde olmak demektir. fi...
Herkes teknikle uğraşıyor. Bu doğru bir yaklaşım. Güzel Erkan... Çözmüşsün pek çok şeyi, tiyatrodan gelen bilginle seyirciyi nasıl işlemen gerektiğini anlamışsın. Unutulmaması gereken şey tiyatrodan gelmek sinemada önde olmak demektir. fi...
Erkan bir sürü şeyi çözmüştü daha önceden de, tiyatrodan gelmek ile sinemada önde olmak pek bağdaşmadı be vosgodegama.ne gibi kazanımlar sağlar mesela, açıklar mısın?
http://www.camurfilms.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Hayır bi de bir diğer başlıkta sanki tam tersini söylemiş ya da ben yanlış anladım.
Herkes teknikle uğraşıyor. Bu doğru bir yaklaşım. Güzel Erkan... Çözmüşsün pek çok şeyi, tiyatrodan gelen bilginle seyirciyi nasıl işlemen gerektiğini anlamışsın. Unutulmaması gereken şey tiyatrodan gelmek sinemada önde olmak demektir. fi...
abiciğim biraz hatalı bir şey söylüyorsun...
Oyunculuk açısından tiyatro oyunculuğu ile sinema oyunculuğu farklı şeylerdir... yani tiyatroda çok iyi bir oyuncu olabilirsin ama sinema da aynı şey olacak diye bir avantajın olmaz... Kameraya oynamak ayrı bir olaydır... Yöntemleri farklıdır zaten...
Yönetmenlik açısından... Tiyatro yönetmenliği ile sinema yönetmenliği farklı şeylerdir... Sinema yönetmenin eseri iken tiyatro oyuncunun eseridir... Burada tiyatro yönetmeni olmak sinemada seni önde yapmaz... İkisinin de alanına göre çalışma şekilleri çok farklıdır...
- Şunu bir dene...
- Nedir bu?
- Tüm dualarının karşılığı diyebilirim.
Gia (1998)
Herkes teknikle uğraşıyor. Bu doğru bir yaklaşım. Güzel Erkan... Çözmüşsün pek çok şeyi, tiyatrodan gelen bilginle seyirciyi nasıl işlemen gerektiğini anlamışsın. Unutulmaması gereken şey tiyatrodan gelmek sinemada önde olmak demektir. fi...
abiciğim biraz hatalı bir şey söylüyorsun...
Oyunculuk açısından tiyatro oyunculuğu ile sinema oyunculuğu farklı şeylerdir... yani tiyatroda çok iyi bir oyuncu olabilirsin ama sinema da aynı şey olacak diye bir avantajın olmaz... Kameraya oynamak ayrı bir olaydır... Yöntemleri farklıdır zaten...
Yönetmenlik açısından... Tiyatro yönetmenliği ile sinema yönetmenliği farklı şeylerdir... Sinema yönetmenin eseri iken tiyatro oyuncunun eseridir... Burada tiyatro yönetmeni olmak sinemada seni önde yapmaz... İkisinin de alanına göre çalışma şekilleri çok farklıdır...
Diyor ki: Tiyatrodan geçmiş olman, seni yönetmenlik açısından daha zengin kılar. Dramaturgi ve dramatik aksiyon (tiyatronun en temel taşları) biliyor olman, bunu hikaye oluşturma ve hikaye yönetimi açısından seni bunları tiyatrodan bağımsız olarak öğrenenler açısından bir adım öne çıkarır diyor. Oyuncu yönetimi bir tiyatro rejisinin kendini en belli ettiği kısımdır. Sinemada da geriye kalan herşeyi hallettikten sonra, oyuncu yönetimini tiyatro oyunculuğunun akış aksiyonu (inişler,çıkışlar, esler, tonlamalar) bilginle daha rahat yaparsın diyor.
şimdi daha çok seviyorum seni hayat, hadi...
Yeni hali çok daha hoş.
çok hoş bi film olmuş.
Süper ,gerçekten çok beğendim.. 13 dakikadaki bira içilen sahneye..Ve ordaki masaya oturmuşluğum var.. : ) o masa cama dayalıydı gittiğimde 🙂
-Aşkım xxxxxxx da gidelim mi..
-Gidelim aşkım gidelim para b*k ya..
(Çok başarılıydı oyunculuk ,tebrikler. : ) )
Birazdan arkama döndüğümde orda olmayacağını biliyorum..Ama bilmeni istediğim bir şey var..Ben her döndüğümde orda olmanı diliyorum.. -emre