Forum

10 Dakika-Ahmed Ima...
 

10 Dakika-Ahmed Imamovic

13 Gönderi
9 Üyeler
0 Reactions
4,304 Görüntüleme
(@s_tashkiran)
Gönderi: 18
Başlığı açan
 
[#1320]

Ahmed Imamovic`in yonettigi 10Dakika filmine rasladim youtube`da.

Film hakkinda hic bi bilgim yok sadece onume cikti, cok hosuma gitti.
Izlemenizi tavsiye ederim.
Gorumek uzere..


 
Gönderildi : 04/04/2007 4:20 am
(@admin)
Gönderi: 3668
Admin
 

bi kaç ay önce bir arkadasıma ben iyi kısa film izlemedim demiştim. O da bana bunu yollamıştı. izlediğim tek iyi kısa film 😀


 
Gönderildi : 04/04/2007 12:16 pm
(@verbal_kint)
Gönderi: 0
 

efsanem oldu.


http://www.camurfilms.com" onclick="window.open(this.href);return false;

 
Gönderildi : 04/04/2007 3:51 pm
(@admin)
Gönderi: 3668
Admin
 

o "bir arkadaşta" bu işte vörbıl kintt


 
Gönderildi : 04/04/2007 6:33 pm
(@payitaht)
Gönderi: 0
 

efsanem oldu.

katılıyorum...


 
Gönderildi : 04/04/2007 6:42 pm
(@_reshad_)
Gönderi: 0
 

stadycam dersi niteliğinde bir film ayrıca...


 
Gönderildi : 04/04/2007 6:43 pm
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
 

iyi kısa film izlemedin mi beetle?


 
Gönderildi : 04/04/2007 11:01 pm
 Hepa
(@hepa)
Gönderi: 0
 

Güzeldi evet bu.


*our AC-130 in the air

 
Gönderildi : 04/04/2007 11:14 pm
(@admin)
Gönderi: 3668
Admin
 

Valla dünya kısa film kültürüm çok az. Türkiye'dekileride beğenmiyorum. Yani 10 minute ile kıyaslarsak.

Yurt dışında bu işi çok iyi yapıyorlar belli. Zaten çok iyi kısalar slav ülkelerinden Yyugoslavya, Macaristan, Polonya vs. çıkıyor. Akbank'dada bahsi geçti, içmeye su bulunmayan yerlerde böyle film çekebiliyorlar. Sadece macaristanda 112 tane kısa film derneği varmış. 112 diyorum dikkatinizi cekeyim. Bizde 5 tane var mı? 70 milyonluk ülkede.

Pardon ya başlığı dağıttık. Kezzap senin yüzünden 😛


 
Gönderildi : 05/04/2007 1:10 pm
(@admin)
Gönderi: 3668
Admin
 

Güzeldi evet bu.

Bu arada forumda arkadaşlarla para toplayıp hepa yı dilbilgisi kursuna yollicaz:D ehomeho 😀 😀


 
Gönderildi : 05/04/2007 1:11 pm
 Hepa
(@hepa)
Gönderi: 0
 

Senin hakkın ödenmez özgür 😆


*our AC-130 in the air

 
Gönderildi : 05/04/2007 6:30 pm
(@selcukkuru)
Gönderi: 0
 

alkış, ıslık, tezahüret, v.s.

gerçekten güzel bir film.


"Söz gider, yazı kalır... Aha bunu da buraya yazıyorum..."

 
Gönderildi : 05/04/2007 11:06 pm
(@trapezunda)
Gönderi: 76
 

---


 
Gönderildi : 06/04/2007 8:55 pm
Paylaş: