sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: cern-atlas deneyi Eylem, Bence bu dediğin kaynaklara ve kullanımına kimsenin itirazı olmaz sanıyorum da senin gibi düşünenlerin nükleer santrale neden karşı olduğunu ben gerçekte hiç anlayamadım. Çernobil patlaması, a... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: cern-atlas deneyi Az çok bişey bilen de anlatıyo da dinleyen yok. Hala big bangden bahsediyosunuz. Daha önce de söylemiştim tekrar etmekte beis yok. Dünyada bu parçacık hızlandırıcılardan çok var, ve bir sürü işe yarı... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: cern-atlas deneyi Ben demiştim sana, sırf gaz bu deney yoksa içerikte bir şey yok. Big bang falan hikaye, bir bilen olsa da anlatsa parçacık hızlandırıcı tesislerde başka ne dümenler dönüyor. Mesela Gölcük'te kurulacak... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Şu zamanda album yapsa yine bir numara olurmuş. Ciddi efsane. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Metallica - Death Magnetic albümü Album tek kelime ile rezalet. Zaten metallica fanlarının hepsi ayağa kalkmış, yeniden mix mastering edilmesini istiyorlar, imza kampanyası falan başlamış. Bu haliyle 3 şarkı ardarda dinleyebilmek mümk... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: SESLENDIRME MONTAJ Çalışır çalışmasına da Nuendo'nun diğer programlardan farkını anlayacak kadar ileri düzeyde kullanmıyorsanız Nuendo gereksiz. Daha basit programlar deneyebilirsiniz. |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
18 yıl önce |
|
Cevap: SESLENDIRME MONTAJ İşte onboard diyorum ses kartı. Yanlız benim dizüstünde çalışıyor ses kartım bağlı değilken o nasıl oluyor o zaman. Sizde bir hata var demek ki. |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
18 yıl önce |
|
Cevap: SESLENDIRME MONTAJ Ses kartınız hiç yok demek ki. Onboard falan. |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
18 yıl önce |
|
Cevap: SESLENDIRME MONTAJ Nuendo harici bir şey istemez. Herhalde studyoda onboard ses kartı yoktur. |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
18 yıl önce |
|
Cevap: SESLENDIRME MONTAJ Sesler birer birer alınmasa daha iyi olur aslında. Ama iki mikrofon lazım tabi bunun için. Bir tv ekranı karşısında ve kulaklıkla yapmak şart tabi. Eğer dvd ye falan basacaksan tv standartı 16bit 48.... |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
18 yıl önce |
|
Cevap: "zırtapoz" için yardım roger that |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: "zırtapoz" için yardım Tamu yu kastetmemiştim ama dışarıdan (son sürat!) devam ettiği anlaşılmıyor açıkçası. Adını bile zor hatırladım zaten. Ama güzel konsept. Müzikler orjinal değildi yanlız onu hatırlıyorum. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: "zırtapoz" için yardım Buna benzer bir proje vardı www.tamuoykuleri.com da izlemiştim, gerçekten başarılıydı fakat maalesef bu tip şeyler pek uzun ömürlü olmuyor. Ama olurda ortaya bir şey çıkarsa (özellikle bilim kurgu/fan... |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Film Müzik ve Telif Hakları Bundan 2 sene evvel falan duymuştum; giysi mağazalarında çalan müzikler için bile % bilmem kaç oranında telif hakkı istenecekti. Başkasının şarkısını barda cover yapsan parasını ödemen lazım. Biz bira... |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Film Müzik ve Telif Hakları İbrahim Tatlıses ve plak şirketi için farazi konuşamam, ararsın görürsün muameleyi. Tabi Tatlıses'i araman yersiz çünkü telif yapımcı firmanın elindedir. Anonim eserleri kendin yeniden kaydedersen tel... |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
18 yıl önce |