sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Doğumgününüz Kutlu Olsun! Bugün ayrıca başbakanın da doğum günü. İkinizi de kutlarım buradan, en derinden. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de söyleyeceklerim var ! Zombi'ler koşmaz bence de. O koşanlar Zombi değil, başka bir şey onlar. 28 gün sonra ve muadili filmlerdekiler ölmemişlerki yeniden canlansınlar. Dolayısıyla Zombi koşamaz. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Edius ve Premierde 4 kanal ses çıkışı nasıl alınır? Üç kanaldan ikisini mute duruma getirip çıktı alınca olmuyormu, ne biçim programlar bunlar. |
Forumda Diğer Yazılımlar |
17 yıl önce |
|
Re: Haber Ajansı (FFHA) Dün The Day The Earth Stood Still'i izledim harbiden gelip sıçacaklar ağzımıza bir gün "naapıyosunuz lan" diyerek. Kirlet, yoket, tüket nereye kadar be evladım. Kanser gibi girdiğimiz yeri tüketiyoruz... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de söyleyeceklerim var ! Olur öyle. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: SİYAH.BEYAZ.GRİ. iLK GÖSTERİM Kafe Pi'nin sahipleri Pertevniyal Lisesi'nden arkadaşlarım, gelsem iyi olurdu onları da görürdüm, kısmet bakalım. |
Forumda Duyurular |
17 yıl önce |
|
Re: Filme baskı 3500-4000 lira dediğin nedir hakikatten. Benim bildiğim 70-80 bin euro falandı. Tabi konuya biraz uzağım o da var. |
Forumda Kurgu |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Yeni mesaj olduğunda sarı "F" işareti çıkıyor zaten, o yazıya hiç gerek yok. Görüntüyü de fena bozuyor. sequence, Temayı kullanıcı ayarlarından değiştirebiliyorsun. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Benjamin Button (trailer) O şerefsizlikleri yapanlar bunlardır muhtemelen. Fincher'ın kankası bunlar. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Film Projesi - Görüş Belirtirseniz Sevinirim Çok amatör sayılmam canım, bir iki numara biliyorum 🙂 |
Forumda Ekip Arayışı |
17 yıl önce |
|
Re: Film Projesi - Görüş Belirtirseniz Sevinirim Yapım sonrası kısmında ben de yardımcı olabilirim elimden geldiğince. www.sickmanmusic.blogspot.com |
Forumda Ekip Arayışı |
17 yıl önce |
|
Re: Kısalar İTÜ'de Yarışıyor! Festivalde falan oynasa güzel olur yahu. Ben seyredemedim daha filmi. 😀Yani seyrettik tabi de 500 kere falan, bana hep dandik çözünürlük hep cc yapılmamışlar geliyor be kardeşim. |
Forumda Festival ve Yarışmalar |
17 yıl önce |
|
Re: "Tabiat üstü" / psişik olaylar / fenomenler Fringe izliyormuyuz bari. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Benjamin Button (trailer) Mesaj yazarken filmi henüz seyretmemiş olanları da düşünelim. Ben misal, filmi seyretmedim ama şaparttadanak filmin sonunu bir anda okudum. Spoiler diye bir şey var. Ayrıca başlık da değişsin, film os... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Final Cut Pro mu? Premiere Pro mu? Bu Logic yaktı beni mino, ses kartımı tanımadı şerefsiz. Mac dedik Logic dedik başımızın üstüne dedik ama olmadı valla. 😀 |
Forumda Diğer Yazılımlar |
17 yıl önce |