Eklenen Forum Cevapları

Re: Doğumgününüz Kutlu Olsun!

Bugün ayrıca başbakanın da doğum günü. İkinizi de kutlarım buradan, en derinden.

Forumda Konu Dışı

17 yıl önce
Re: Benim de söyleyeceklerim var !

Zombi'ler koşmaz bence de. O koşanlar Zombi değil, başka bir şey onlar. 28 gün sonra ve muadili filmlerdekiler ölmemişlerki yeniden canlansınlar. Dolayısıyla Zombi koşamaz.

Forumda Konu Dışı

17 yıl önce
Re: Edius ve Premierde 4 kanal ses çıkışı nasıl alınır?

Üç kanaldan ikisini mute duruma getirip çıktı alınca olmuyormu, ne biçim programlar bunlar.

Forumda Diğer Yazılımlar

17 yıl önce
Re: Haber Ajansı (FFHA)

Dün The Day The Earth Stood Still'i izledim harbiden gelip sıçacaklar ağzımıza bir gün "naapıyosunuz lan" diyerek. Kirlet, yoket, tüket nereye kadar be evladım. Kanser gibi girdiğimiz yeri tüketiyoruz...

Forumda Konu Dışı

17 yıl önce
Re: Benim de söyleyeceklerim var !

Olur öyle.

Forumda Konu Dışı

17 yıl önce
Re: SİYAH.BEYAZ.GRİ. iLK GÖSTERİM

Kafe Pi'nin sahipleri Pertevniyal Lisesi'nden arkadaşlarım, gelsem iyi olurdu onları da görürdüm, kısmet bakalım.

Forumda Duyurular

17 yıl önce
Re: Filme baskı

3500-4000 lira dediğin nedir hakikatten. Benim bildiğim 70-80 bin euro falandı. Tabi konuya biraz uzağım o da var.

Forumda Kurgu

17 yıl önce
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler

Yeni mesaj olduğunda sarı "F" işareti çıkıyor zaten, o yazıya hiç gerek yok. Görüntüyü de fena bozuyor. sequence, Temayı kullanıcı ayarlarından değiştirebiliyorsun.

Forumda Film Fabrikasi.com

17 yıl önce
Re: Benjamin Button (trailer)

O şerefsizlikleri yapanlar bunlardır muhtemelen. Fincher'ın kankası bunlar.

Forumda Uzun Metraj

17 yıl önce
Re: Film Projesi - Görüş Belirtirseniz Sevinirim

Çok amatör sayılmam canım, bir iki numara biliyorum 🙂

Forumda Ekip Arayışı

17 yıl önce
Re: Film Projesi - Görüş Belirtirseniz Sevinirim

Yapım sonrası kısmında ben de yardımcı olabilirim elimden geldiğince. www.sickmanmusic.blogspot.com

Forumda Ekip Arayışı

17 yıl önce
Re: Kısalar İTÜ'de Yarışıyor!

Festivalde falan oynasa güzel olur yahu. Ben seyredemedim daha filmi. 😀Yani seyrettik tabi de 500 kere falan, bana hep dandik çözünürlük hep cc yapılmamışlar geliyor be kardeşim.

Forumda Festival ve Yarışmalar

17 yıl önce
Re: "Tabiat üstü" / psişik olaylar / fenomenler

Fringe izliyormuyuz bari.

Forumda Konu Dışı

17 yıl önce
Re: Benjamin Button (trailer)

Mesaj yazarken filmi henüz seyretmemiş olanları da düşünelim. Ben misal, filmi seyretmedim ama şaparttadanak filmin sonunu bir anda okudum. Spoiler diye bir şey var. Ayrıca başlık da değişsin, film os...

Forumda Uzun Metraj

17 yıl önce
Re: Final Cut Pro mu? Premiere Pro mu?

Bu Logic yaktı beni mino, ses kartımı tanımadı şerefsiz. Mac dedik Logic dedik başımızın üstüne dedik ama olmadı valla. 😀

Forumda Diğer Yazılımlar

17 yıl önce
Sayfa 231 / 244