sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: ıssız adam Ama n'oluyor bir iki parası bok olan bebe çıkıyor kızsız adam çekiyor, hemen televizyonlarda gazetlerde. Bu nasıl iş şimdi ben anlamıyorum? Boom'la dalacağım adamlara o kadar sinirliyim. Ulan madem pa... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Yani karışık olduğuna şöyle katılabilirim, Matrix'ten daha karışık. Ama dikkatli bir izleyici için çok değil bence. Japonca bilenler için daha az karışıktır mutlaka, tabii cyberpunk suyundan içmiş olm... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Ghost in the Shell'i seyredenler için Matrix'in zaten komple çorma olduğu gerçeği değişmez. Planları geçtim sahneler bile aynısıyla çekilmiş. Ghost in the Shell' de her şeyiyle Matrixle kapışır tabi, ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Changeling 6.5/10 Bazı yerleri vurucu, çok tahmin edilebilir hikayesi var, hikayesi sıkıntı veriyor (çocuğunuz varsa daha fazla), klasik Clint filmi. Angelina oynuyor ama boşuna oscar adayı yapmamışla... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Bende hiç 45 dakika falan olmadı öyle şeyler yahu, ısmet midir acaba. Yani en fazla iki üç kere tekrar ettim, o kadar. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Takip Ettiğiniz Diziler Heroes güzel ya, ben izliyorum hala. Ayrıca Sylar ölmez. Eskilerin deyimiyle o ölürse film biter ondan öldüremezler. 😀 |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: Mikrafon yardım Hot-shoe bağlantısından ses aktarılmaz, harici bir kablo girişi lazım kamera üzerinde. Kameranın üzerinde 1/8 trs jack girişi olması lazım, halk arasında ufak jack diye bildiğimiz giriş yani. Seslerin... |
Forumda Ses ve Kayıt |
17 yıl önce |
|
Re: watchmen Hop, 300 falan dedik diye Antik Yunan'lı muamelesi olmasın. 300 kobra yoksa. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Haber Ajansı (FFHA) 😀 evet çok komik fıkradır o. Adamı da zürafaya benzetmişler zaten. Adamı zürafaya benzetmişler ve adam da maymun olduğunu itiraf etmiş, haberden bu anlaşılıyor. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: watchmen Seni de siliyorum baco. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: watchmen nea, 300'ü beğenmemiş mi, hemen siliyorum msn'den. muhattab almam bi daha. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Haber Ajansı (FFHA) Olmaz, meram olacak o. 😀 |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Haber Ajansı (FFHA) Merakımı değil, meramımı olacak o. Yanlış yazmaya devam edersen doğal seleksiyonda kaybolur gidersin valla bak. Yarın öbür gün cümle kuramazsın. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Filmi Daha Cekilmemis ama Cekilesi Hikayeler ve Romanlar Travian'ın Nicolai Hel'i de güzel bir sinema karakteri olurdu aslında. Bir de The Demolished Man var ki, hala nasıl el atmadılar bilimkurguda bu kadar konu sıkıntısı varken hayret. |
17 yıl önce | |
|
Re: Neden macintosh? Macitosh programlarını paylaşabilirmiyiz diye sordun sanırım. Bence bedava yazılımsa olabilir ama "Final Cut Pro, üye olmayan linkleri göremez" tarzı bir şey şık olmaz. Varsa işe yarar bedava yazılım ... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |